محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

همه چیز درباره محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی . محاسبه قیمت کارتن مانند هر نوع محصولی را می توان وابسته به جنس مواد اولیه و نوع متریال به کار رفته در تولید آن کالا دانست. علاوه بر کیفیت مواد اولیه، فاکتورهای دیگری نیز در تعیین قیمت محصول مؤثر است که با توجه به نوع کالا این فاکتورها متفاوت می باشد.

محاسبه قیمت کارتن مانند هر نوع محصولی را می توان وابسته به جنس مواد اولیه و نوع متریال به کار رفته در تولید آن کالا دانست. علاوه بر کیفیت مواد اولیه، فاکتورهای دیگری نیز در تعیین قیمت محصول مؤثر است که با توجه به نوع کالا این فاکتورها متفاوت می باشد.

منیع : https://b2n.ir/w84346

محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

در ورق سازی و تولید کارتن که به منظور بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، شیوه محاسبه قیمت بسیار دقیق و بر اساس فرمول های مشخص صورت می پذیرد و در نهایت قیمت کارتن با توجه به نوع و جنس کارتن و سایز آن به مشتری اعلام می شود. در میان تمام لوازمی که به منظور بسته بندی از آن ها استفاده می شود، کارتن ها را می توان با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تر به عنوان بهترین روش بسته بندی محصول معرفی کرد. در ادامه به بررسی چگونگی محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز میپردازیم.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت کارتن

همان طور که ذکر شد، در تعیین قیمت کارتن فاکتورهای مختلفی از جمله جنس مواد اولیه و ورقه های به کار رفته، تعداد ورقه های به کار رفته، نوع کارتن، ابعاد کارتن، وزن کارتن، نوع سفارش، نحوه خرید و تعداد سفارش تاثیر گذار هستند. چگونگی نحوه خرید به این صورت که تصمیم بگیرید مستقیما از درب کارخانه سفارش خود را تحویل بگیرید و یا به فروشگاه های واسطه موجود مراجعه نمایید، در میزان قیمت کارتن نهایی مؤثر است. در صورتی که بتوانید برای خرید کارتن سه لایه، 5لایه، و کارتن تخم مرغی مستقیماً به کارخانه کارتن سازی مراجعه کنید و به صورت عمده خرید کنید، در نهایت خرید خود را با قیمت خیلی پایین تری انجام خواهید داد.

مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی

در حال حاضر شیوه های مختلفی به منظور بسته بندی محصولات وجود دارد و در این میان استفاده از کارتن های مقوایی را می توان به عنوان رایج ترین روش بسته بندی در صنایع دانست. در واقع استفاده از کارتن های مقوایی در بسته بندی می تواند برای تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه تر باشد. علاوه بر این استفاده از کارتن دوست دار محیط زیست است و کم ترین آسیب را در محیط بر جای می گذارد. کارتن های مقوایی می توانند محافظت مناسبی از کالای شما داشته باشند و در عین حال وزن کمی دارند و به منظور جا به جایی، راحت تر می باشند.

نحوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی

نحوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی

در تعیین قیمت کارتن بسته بندی، با توجه به فاکتورهایی که ذکر شد، از روش ها و فرمول های مخصوصی نیز برای محاسبه قیمت نهایی استفاده می شود. در ادامه به بررسی هر یک از این فرمول ها پرداخته ایم:

کارشناسان مربوطه به منظور محاسبه طول کارتن از فرمول (طول * 2 + عرض + عرض + 4) استفاده می نمایند و سپس عرض کارتن را نیز از “حاصل جمع ارتفاع به اضافه عرض” به دست می آورند.

علاوه بر این قیمت ورق کارتن به کار رفته نیز باید محاسبه شود و تعیین قیمت آن با استفاده از فرمول (طول کارتن * عرض کارتن * قیمت ورق خام کارتن) صورت می گیرد. قیمت کارتن بسته بندی از مجموع محاسبات صورت گرفته هزینه تبدیل ورق کارتن به کارتن به قیمت محاسبه اضافه میشود و قیمت نهایی کارتن به مشتری اعلام می گردد. اگر برای محاسبه قیمت کارتن دچار مشکل شده اید و یا سؤالی در این زمینه دارید میتوانید با شماره 02156545077 تماس بگیرید با واحد فروش کارتن سازی آریانا سلولز در ارتباط باشید. البته به جای مراجعه حضوری میتوانید به سایت کارتن سازی آریانا ariyana-ssg.com مراجعه کرده و تمام اطلاعت مورد نیاز درباره انواع کارتن و ورق سازی را مشاهده نمایید.

محاسبه قیمت کارتن سه لایه

کارتن های سه لایه پرمصرف ترین نوع کارتن به حساب می آیند. در تولید انواع کارتن های دیگر نیز نقش دارند، بنابراین می توان آن ها را به عنوان رایج ترین نوع کارتن در بسته بندی دانست. کارتن های سه لایه همان طور که از اسمشان پیداست، از سه لایه شامل دو ورق لاینر (ورقه های صاف) و یک فلوت در بخش میانی تشکیل شده است. این لایه ها می توانند از جنس های مختلف و با توجه به نیاز مشتری تغییر کنند، بنابراین قیمت کارتن سه لایه در شرکت آریانا سلولز علاوه بر فاکتورهای کلی مؤثر بر قیمت انواع کارتن، به سفارش مشتری نیز بستگی دارد. در کارتن های سه لایه با توجه به نوع لاینر و فلوت به کار رفته، میزان مقاومت در برابر فشارهای محیطی نیز متفاوت است.

مطلب دیگر :   بهترین سایت های پایان نامه نویسی

محاسبه قیمت کارتن سه لایه

محاسبه قیمت کارتن تخم مرغ

قیمت کارتن تخم مرغ نیز به فاکتورهایی از جمله سایز کارتن، جنس مواد اولیه، نوع چاپ و میزان باز بودن درب کارتن بستگی دارد. در کشور ما استفاده از کارتن تخم مرغی بسیار رایج است و می توان آن ها را به عنوان پر مصرف ترین نوع کارتن در صنایع غذایی معرفی کرد. در بسته بندی تخم مرغ، وزن کارتن تخم مرغ برای مرغ داران اهمیت بالایی دارد. بنابراین در تولید آن ها، از کارتن های سه لایه که دارای وزن کمی هستند استفاده می شود. گاها برخی از افراد در تولید کارتن تخم مرغ از مواد بازیافتی استفاده می کنند و این امر خلاف مقررات است. با توجه به استانداردها، در تولید لوازم بسته بندی محصولات غذایی، تماما باید از مواد درجه یک استفاده شود. بنابراین توصیه می کنیم برای سفارش کارتن تخم مرغ به کارخانه های کارتن سازی معتبر مانند آریانا سلولز ariyana-ssg مراجعه کنید.

محاسبه قیمت کارتن میوه

در بسته بندی میوه ها، لازم است که از انواع کارتن میوه با کیفیت و مقاومت بالا استفاده شود و علاوه بر این، جذابیت طراحی کارتن نیز از دغدغه های تولید کنندگان است. بسته بندی می تواند بر روی قیمت گذاری محصول نیز بسیار تاثیر گذار باشد، به گونه ای که هر چه بسته بندی لوکس تر باشد، می توان محصول را نیز به قیمت بیش تری فروخت. از بین انواع مختلف کارتن های تولید شده، عموما از کارتن های لمینتی برای بسته بندی میوه ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر سبک بودن و مقاومت بالا، می توانند جذابیت بیشتری نیز برای محصول ایجاد کنند. آریاناسلولز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کارتن میوه صادراتی، کارتن خیار، کارتن به، کارتن بادمجان و… شناخته میشود. لازم به ذکر است که قیمت کارتن میوه نیز مانند سایر انواع کارتن تحت تاثیر عواملی همچون جنس کاغذ، ابعاد کارتن، نوع چاپ می باشد.

محاسبه قیمت کارتن لمینتی

محاسبه قیمت کارتن لمینتی

انواع مختلف کارتن های تک لایه، سه لایه، پنج لایه و … را می توان با استفاده از چسب های سیلیکاتی و یا چسب سلفون، لمینت کرد. کارتن های لمینتی دارای کیفیت بالایی می باشند و چاپ طرح های مختلف بر روی آن ها بهتر از انواع دیگر کارتن ها انجام می پذیرد. این نوع کارتن در بسته بندی های لوکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان بیش ترین استفاده آن را در بسته بندی میوه و محصولات غذایی صادراتی دانست. عواملی که تعین کننده میزان قیمت کارتن لمینتی هستند شامل جنس و نوع کاغذ، ابعاد و سایز کارتن، وزن کارتن و نوع فلوت می باشد. کارتن های لمینتی در عین سبک بودن، می توانند بسیار مقاوم باشند و تضمین خوبی برای ایمنی کالای شما هستند. در صورتی که قصد سفارش کارتن های لمینتی را دارید، توجه داشته باشید که قیمت کارتن لمینتی بالا تر از کارتن های معمولی است، چرا که کیفیت آن ها نیز بسیار بیشتر از سایر کارتن ها می باشد.

نحوه ثبت سفارش کارتن و استعلام قیمت از کارخانه

در صورتی که قصد سفارش انواع کارتن را به منظور بسته بندی محصولات خود دارید، می توانید از طریق مراجعه به سایت کارخانه های معتبر به آدرس آن ها دست یابید و مستقیما با مراجعه به درب کارخانه، کیفیت تولیدات را زیر نظر بگیرید و سپس با مشورت کارشناسان، مناسب ترین نوع کارتن را با توجه به نیاز خود، سفارش دهید. ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سفارش انواع کارتن به کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز مراجعه کنید. همچنیین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتن های سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن هفت لایه، کارتن میوه، کارتن لمینتی و کارتن تخم مرغ به سایت کارتن سازی ariyana-ssg.com رفته و برای ثبت سفارش کارتن اقدام کنید.

در این مطلب سعی کردیم با بررسی چگونگی محاسبه قیمت انواع کارتن بسته بندی و همچنین معرفی برخی از رایج ترین انواع کارتن ها، به شما عزیزان در کسب اطلاعات بیشتر از بسته بندی محصولات کمک کنیم.

اینها را هم بخوانید