قارچ گانودرما درمانی یا داروهای شیمیایی؟

همانطور که قبلا گفتیم قارچ گانودرما لوسیدوم در گروه گیاهان دارویی قرارمی گیرد. این روزها بسیاری از مردم استعمال  گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح میدهند و تا حد ممکن سعی می کنند برای درمان بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده ببرند. جالب است بدانید که بسیاری از داروهای شیمیایی موجود حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی هستند.

سازمان بهداشت جهانی یا WHO اعلام کرده است که حدود 80 درصد از مردم جهان از داروهای گیاهی استفاده می کنند. به این مفهوم که چیزی حدود 4 میلیارد نفر در دنیا از گیهان دارویی جهت درمان بیماری ها استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده است تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف دنیا داشته باشند.

خرید قارچ گانودرما

حتماً شماهم می دانید که داروهای شیمیایی عوارضی جانبی زیادی و بعضا غیر قابل جبران برای بدن به همراه دارند و خیلی از زمان ها درمان یک بیماری با دارو های شیمیایی بیماری دیگری را به وجود می آورد که باعث می شود از بیماری اول نیز خطرناک تر باشد.

علاوه بر عوارض بسیار زیادی که دارو های شیمیایی با خود به همراه دارند هزینه آن ها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی میباشد. دارو های گیاهی برخلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری بیشتر و کامل تری دارد. مشاوره در مورد خرید قارچ گانودرما از گانودرما مارکت را جدی بگیرید.

خرید گانودرما آپلاناتوم یا گانودرما قهوه‌ای

این قارچ (گانودرما آپلاناتوم یا گانودرما قهوه‌ای) خاصیت درمانی زیادی ندارد اما قیمت پایین آن باعث شده است تا افراد سودجو این قارچ را به عنوان قارچ گانودرما لوسیدوم که قرمز رنگ است بفروشند. خرید قارچ گانودرما با کیفیت و با خواص دارویی کامل از وب سایت گانودرما مارکت انجام دهید.

مطلب دیگر :   لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی بی کیفیت

این نمونه قارچ گانودرما پرورشی بی کیفیتی است که توسط افراد بی تجربه و به صورت زیر زمینی پرورش داده شده است. عدم تخصص کافی در پرورش قارچ گانودرما لوسیدم باعث می شود تا رشد کاملی نداشته باشد و هاگ و قسمت پهن قارچ تشکیل نشود و تماماً از ساقه تشکیل شود. طبق آزمایشات انجام شده 90 درصد خواص قارچ گانودرما در قسمت پهن آن یا هاگ آن وجود دارد.

اینها را هم بخوانید