سربرگ اداری و اهمیت استفاده از آن

 

 

برگه‌های سربرگ دار اصولاً در مکاتبات اداری استفاده می‌شوند. این برگه‌ها نوعی تبلیغ برای شرکت شما محسوب خواهد شد؛ چرا که بخشی از سربرگ شامل اطلاعات ارتباطی با شما و بالاخص وب‌سایت شما خواهد بود. با سربرگ اختصاصی به مخاطب خود احترام می‌گذارید و این باعث بهبود تعاملاتتان خواهد شد. با چاپ سربرگ می‌توان آرشیوی منظم داشت. دانلود سربرگ لایه باز اداری شامل لوگو، عنوان، تاریخ، شماره ثبت، آدرس و شعار است که می‌تواند هر بخش آن به سلیقه مخاطب جابه‌جا شود. دانلود طرح لایه باز سربرگ فارسی تخصص ماست.

 

کارت ویزیت

کارت ویزیت به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز با شما دوباره ارتباط برقرار کنند. وجود چنین کارتی نشان از حرفه‌ای بودن شماست. کارت ویزیتی که هوشمندانه طراحی شده باشد کسب‌وکارتان را به مشتریان و همکارانتان یادآوری می‌کند و این باعث افزایش تعاملاتتان با دیگران خواهد شد. این روش بازاریابی بسیار ارزان و به‌صرفه است.

امروزه به راحتی میتوان یک کارت ویزیت در تمامی چاپخانه ها با طرح های ارزان و تکراری سفارش داد، اما آن چیزی که شما و کسب و کار شما را منحصر به فرد میکند داشتن یک کارت ویزیت زیبا و اختصاصی برای شماست. شما میتوانید در سایت ما  کارت ویزیت لایه باز شیک رایگان را در بسیاری از مشاغل و طراحی های مختلف بیابید که با قیمتی بسیار بسیار اندک میتوانید آن را داشته باشید. سپس با کمترین ویرایش آن را با نام و عنوان خود محصر به فرد کنید.

 

قالب پست و استوری

امروزه کسب و کار های اینترنتی بسیار بیش از پیش گسترش یافته و کاربران بسیاری در ایران و دنیا خریدهای خود را از طریق شبکه های مجازی انجام می دهند. در این میان آن دسته از فروشنده گانی موفق تر هستند که با بهترین ابزار از نظر بصری و زیبایی، کاربران را به سمت خود جذب کنند. یکی از برترین بستر های فروش اینترنتی اینستاگرام است که کمتر کسی یافت میشود که با آن آشنایی نداشته باشد. و بر کسی پوشیده نیست که هر چه صفحه فروشگاه در اینستاگرام، طراحی زیباتری داشته باشد، نه تنها جذب مخاطب بیشتری خواهد داشت، بلکه در الگوریتم اینستاگرام یک پیج قانونمند شناخته خواهد شد و روز به روز به پیشرفت نزدیک خواهد شد.

مطلب دیگر :   معرفی برخی وسایل آزمایشگاهی و کاربردشان

در گراف نو میتوانید طرح های لایه باز بسیار زیبایی از قالب پست اینستاگرام فتوشاپ با موضوعات مختلف را پیدا کنید.

 

گراف نو آرشیو برترین فایلهای لایه باز فتوشاپ منحصر به فرد

سایت گراف نو بستری است برای دانلود طرح لایه باز فتوشاپ که با تجربه و ایده طرح هایی خاص و زیبا را در قالب فایلهای لایه باز ارائه میدهد. در گراف نو طرح هایی را خواهید دید که مشابه آن را نمیتوان در دیگر سایتهای مشابه پیدا کرد. طرح های لایه باز با طراحی اختصاصی آن چیزی است که هر طراح و هر صاحب کسب و کاری به آن نیاز دارد.

 

اینها را هم بخوانید