قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد حتما دقت کنید

طبق تحقیقات به عمل آمده از سایت های خبری برای بازنشر تبلیغات خود و ایجاد بنر در سایت های خبری این نتایج را به می گویند که بهترین زمان برای ارسال خبر اوایل هفته و بخصوص روزهای شنبه تا دوشنبه و بین ساعت 7 صبح تا 8 و بعدظهر ها بین ساعت 17 تا 18 بعدظهر می باشد.
با طراحی یک پاکت جالب و چشم نواز که باعث افزایش آگاهی از برند و تجارت شما می شود می تواند کمک شایانی در توسعه و برند سازی سازمان شما بکند. شناختن و برندینگ نام تجاری ارتباط زیادی با حک کردن تصویر در ذهن عموم مردم دارد. انجام این کار با قرار دادن یک آرم در جلوی پاکت می تواند تأثیر بیشتری از آنچه انتظار می رود داشته باشد. اگر مشتری به دنبال برگشت از طریق نامه خود باشد ، این اوراق را به راحتی می تواند شناسایی بکند.
بروشور گلاسه 300 گرم در ما با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.
فنجان های حرارتی در مجموعه ما در دو مدل مات و یا براق موجود می باشد که متناسب با موجودی چاپخانه طرح شما به صورت اختصاصی چاپ می شود.
هزینه های جدول ، قیمت چاپ و پوستر می باشد. ( شامل هزینه نصب نمی شود)

مشخصات پازل مغناطیسی :

چاپ روی سویشرت مشکی پنبه ای به ۳ صورت چاپ امکان پذیر می باشد:

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت براق مربع :

یکی از مهم ترین مزایای چاپ بروشور این است که مشتریان شما به خوبی ایده و خدماتی که در شرکت و یا سازمان شما وجود دارد به راحتی فقط با صرف مرور کردن آن بروشور به دست می آورد و فقط با یک نگاه ساده به این نتیجه می رسد.
مشخصات چاپ بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A4 :
ما این افتخار را دارد که بالاترین کیفیت در چاپ و متریال برای چاپ لیبل پی وی سی شیشه ای را خدمت مشتریان گرامی خود ارائه دهد.
مزایای که سربرگ در حفظ اعتبار بخشی و اثرات مثبت برای آن سازمان نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دیگر دارد بسیار زیاد می باشد. چاپ سربرگ یک تصویر حرفه از سازمان شما به دیگران می دهد
مشخصات چاپ عکس روی کاغذ متالیک همراه با شاسی :

تیشرت قرمز پنبه ای

به امید طراحی زیبا در خصوص چاپ بروشور فوری و زیبا که همه این موارد را بالا که برای شما بیان شد مستلزم طراحی یک بروشور می باشد و باید در خصوص نحوه طراحی بروشور نیز نهایت دقت داشته باشید که همه آن مزایایی که بیان شد به مرحله ظهور برسد.
مزیت های زیادی چاپ لیوان کاغذی نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد که به بخشی از این موارد اشاره می کنیم:
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵x5.7 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۴x5.4 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.
برای چاپ بروشور ابتدا طرح برروی کاغذ های استاندارد و به صورت گسترده انجام میشود و پس از چاپ مراحل تاکنی روی آن انجام میشود، از این روی چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم برروی سایز های گسترده استاندارد A5 و A4 و A3 انجام میشود و کلیه هزینه های ذکر شده در جداول پایین شامل کلیه هزینه های چاپ ، برش ، تاکنی و بسته بندی می باشد.

فنجان سفید سرامیکی

بروشور لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم

چاپ بادکنک از سری محصولات سیستم چاپ سیلک مجموعه می باشد که بسیار هم در این سال ها مورد استقبال قرار گرفته است. ارائه بادکنک به عنوان یک گیفت تبلیغاتی برای عموم مردم و به خصوص کودکان بسیار جذاب خواهد بود و قطعا جلب توجه بسیاری را به خود معطوف خواهد کرد.
در شتشوی این تیشرت ها باید نهایت دقت و حوصله را به خرج بدهید باید سعی کنید پس از دوهفته که از زمان چاپ روی تیشرت که گذشت تیشرت خودتان را برگردانید و با آب ولرم آنرا خودتان را بشورید
چاپ پرچم تشریفات ساتن ریشه دار ، یکی از مرسوم ترین سری پرچم تشریفات موجود و قابل چاپ عمومی در بازار کشور می باشد که چاپ نفیس نیز به ارائه این محصول برروی پارچه ساتن ۱۲ کیلویی امریکایی مرغوب و درجه یک با ریشه های رنگی کرده است.
ماگ یوونتوس که از نوع سرامیکی وارداتی هست و بهتریت کیفیت ماگهای موجود در بازار رو داره و آرم اصلی باشگاه با کیفیت عالی روی آن چاپ شده است

لیست قیمت انواع سربرگ تحریر 100 گرم

فرصتی برای سنجش نظرات مشتریان در مورد خود و سایر رقبا که انجام دادن این کا برای تحقیق و توسعه شما بسیار ارزشمند می باشد.

تیشرت سفید اسپان

شرکت ها و طراحی های بسیار زیادی در حوزه طراحی پاکت نامه حضور دارد و در اینترنت طرح های بسیار زیادی از شرکت های مختلف وجود دارد که شما به راحتی می توانید با الهام گرفتن از این طرح ها یک طرح متناسب و زیبا با شرکت و سازمان خودتان طراحی و سپس اقدام به چاپ آن بکنید. ما در این مقاله بطور مختصر سعی کردیم به بخشی از مهم ترین مزایای چاپ پاکت اشاره بکنیم و تمرکز اصلی خودمان در این مقاله به اصول طراحی چاپ پاکت اشاره بکنیم.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سوسماری دورصاف +A*

آموزش گرفتن عکس پرسنلی

نحوه محاسبه هزینه لیبل یووی دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

مشخصات کلی سویشرت هودی ملانژ

کاغذ گلاسه براق برای نگهداری و ماندگاری بلند مدت توصیه نمی شود زیراکه بشدت حساس و آسیب پذیر می باشد. و این یک ضعف بزرگی برای این مدل کاغذ بشمار می رود ولی با این حال شرایط نگهداری شما بشدت در ماندگاری این نوع عکس ها تاثیر گذار می باشد.
قیمت چاپ کاغذ دیواری به تومان می باشد.
نکته اول: درباره نوع و کیفیت کاغذ های سربرگ خود فکر و سپس تصمیم گیری بکنید. اگر شناختی نسبت به کاغذهای سربرگ ندارید می توانید برای نمونه جنس های مختلف کاغذ را از شرکت های چاپ بگیرید و با لمس کاغذها یک مورد را متناسب با طراحی خود انتخاب بکنید.

چاپ عکس و شاسی2021-10-06T20:46:02+04:30

از این رو ما اقدام به ارائه این محصول بسیار با کیفیت و البته ارزان کرده که این پدموس ها علاوه بر جنبه های تبلیغاتی می توانند به صورت شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرند و با کمترین قیمت آثار بسیار موثر و کارا هم داشته باشد.
چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در ما برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

طلاکوب 9×6 دورگرد

هزینه تیشرت ملانژ با چاپ A3*

بسیاری از شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز یک تبلیغات بسیار چشمگیر و اثرگذار انجام بدهید.
هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت براق 6×9 دورگرد:
پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.
دقت داشته باشید در این مرحله که اتو را برروی قسمت های مختلف پازل جابجا میکنید کاغذ روی پازل جابجا نشود.
چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم ضخیم ترین سربرگ این مرکز برای چاپ می باشد. اگر شما هم به دنبال سربرگی برای چاپ می باشید که در عین دارا بودن ضخامت بالا ، اصالت و کیفیت بالایی را به برند شما ببخشد می توانید برروی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم حساب ویژه ای باز کنید.

فرصتی برای مقایسه خود با سایر رقبا

سفارشات ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای کاری آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد شد.

درخواست شاسی یا پلکسی ۳۰x۳۰ برای عکس ها

هزینه و قیمت کارت ویزیت طلاکارت لمینت مات :

چاپ پدموس مستطیلی همواره یکی از پرطرفدار ترین انواع پدموس های سفارشی این مرکز می باشد که همیشه مورد اسقبال مشتریان گرامی قرار داشته است. این پدموس های دارای ابعادی کوچکتر از کاغذ A4 و با لبه های گرد می باشند و به همین جهت فضای بسیار مناسبی را برای حرکت موس (موشواره) در اختیار شما قرار می دهد.
اهمیت لیبل های محصولات
دقت داشته باشید که از متون بسیار خلاصه ولی جذاب استفاده کنید به گونه ایی که همین متن کوتاه پیام شما را به بیننده مخابره کند و هدف کسب و کار شما در چند بند مختصر بیان کند.

پاکت نامه کارتی 140 گرم

پس از این شما می توانید یک تیشرت زیبا و بسیار شیکی با طرح دلخواه خودتان داشته باشید.
لیوان کاغذی و یا لیوان سرامیکی

بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A4

معرفی لیبل متالایز

هزینه تراکت B6 تحریر 80 گرم خارجی :

ارسال 17500 تومانی مختص مناطق ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران می باشد. ( مناطقی که تحت پوشش نمی باشد: ۱-از جنوب تا اطراف امام زاده فقط شامل این ارسال می شود. ۲-از غرب تا نزدیک تهرانسر و چیتگر شامل این ارسال می باشد. ۳- مناطق اطراف تهران شامل این نوع ارسال نمی باشد )
روش چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد
چاپ روی این پازل به صورت فول رنگی و به صورت RGB انجام می شود و هیچ گونه محدودیتی در رنگ برای چاپ وجود ندارد.
در مقایسه با کارت پستالها و سایر موارد چاپی ، بروشورها می توانند از طریق سیستم های پستی به مشتریان خود ارسال بشود و درب محل بروشور شما را تحویل بگیریند. این ویژگی های چند منظوره باعث می شود شما تصمیم به چاپ بروشور ارزان بگیرید زیرا بروشور این قابلیت را دارد که همه خدمات بخش های مختلف سازمان شما در آن گفته بشود و برای مشتریان شما به راحتی ارسال بشود.
چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در ما روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
ما سعی کردیم در این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصلی ترین و مهم ترین نکات برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از آن برده باشید. ما در تحریریه چاپ نفیس به دنبال این هستیم بهترین و مفیدترین نکاتی که برای تبلیغات چه بصورت چاپ و یا چه بصورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد برای شما بیان بکنیم و شما براساس بودجه و هدف خود از تبلیغات یکی از این موارد را انتخاب بکنید.
و از عوامل دیگری که در زمان تحویل سفارش تاثیر گذار است تیراژ سفارش است. مجموعه چاپ نفیس قالبا تلاش خود را بر این دارد که سفارشات خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش سابلیمیشن شما بالای ۱۰۰ عدد باشد ممکن زمان تحویل با قدری تاخیر مواجه شود که حتما با مشتری زمان تحویل هماهنگ خواهد گردید ولی برای سفارشات زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.
هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.

اینها را هم بخوانید