مواردی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

آیا تا به حال به خرید خانه یا خانه تعطیلات با دوستان یا خانواده فکر کرده اید؟ شما ممکن است بیشتر علاقه مند باشید که به لیست هایی برای گریزهای کوهستانی نگاه کنید تا در مورد روش هایی که قانون اشکال مالکیت مشترک را به رسمیت می شناسد.

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

خرید خانه غیبی به معنای خرید ملک بدون گشت و گذار در ملک است. به جای حضور فیزیکی، ممکن است از طریق یک تور مجازی، از طریق تصاویر یا کلیپ های ویدیویی با استفاده از ارائه های سه بعدی و ویدیویی به خانه نگاه کنید. می‌توانید تحقیقات آنلاین فراوانی را نیز به داده‌های محله اضافه کنید.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

وقتی صحبت از پایداری می شود، بیشتر تقریباً همیشه بیشتر است. این امر به ویژه در مورد هزاره ها صادق است، که 38 درصد از کل خانه های فروخته شده در سال 2020 را خریداری کردند. این گزارش روند نشان می دهد که ویژگی های سازگار با محیط زیست برای خریداران خانه های جوان بسیار مهم است، همانطور که مقرون به صرفه است. خانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر، خانه‌های بزرگ‌تر را در چشم خریداران هزاره شکست می‌دهند.

وقتی صحبت از خرید و فروش خانه می شود، همه چیز نسبی است. هنگام خرید چقدر باید پرداخت کنید؟ هنگام فروش چقدر باید درخواست کنید؟ ارزش واقعی یک خانه چقدر است؟ پاسخ ها همه به تعدادی از عوامل نسبی بستگی دارد که بر اساس مکان، زمان سال، روند بازار املاک و مهمتر از همه، مقایسه املاک و مستغلات متفاوت است.

بسیاری از خریداران خانه بر این باورند که دیگر نیازی به نماینده ندارند زیرا سایت های لیست املاک با کلیک یک دکمه در دسترس هستند. با این حال، یک نماینده فقط خانه ها را به شما نشان نمی دهد. آنها همچنین یک دارایی مهم در هنگام مذاکره در مورد بهترین قیمت هستند و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید چه مقدار را ارائه دهید. مشاوران املاک در بازار مسکن محلی شما متخصص هستند.

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

وقتی در حال خرید یا فروش خانه هستید، عموماً مشتاق هستید که قسمت فروش را به پایان برسانید تا بتوانید شروع به نقل مکان کنید. تعیین زمان اصلی در قرارداد خرید ممکن است راهی عالی برای تأکید بر اینکه چقدر برای شما مهم است که همه طرف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن عمل کنند، به نظر برسد.اما همه چیز در مکالمه همیشه به همان معنا نیست که در قرارداد انجام می شود.

یک ملک ثانویه می تواند یک سرمایه گذاری عالی در آینده شما باشد. همچنین می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید و از زندگی روزمره دور شوید. اگر به خرید خانه دوم فکر کرده اید، در اینجا چند ملاحظه به همراه نکاتی برای شروع وجود دارد.

نامه پیش تأیید شما نشان می دهد که شما در مورد خرید خانه جدی هستید. نمایندگان و فروشندگان می دانند که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما برای دریافت وام مشکلی نخواهید داشت. نامه پیش تأیید شما به شما کمک می کند تا زمانی که خانه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را تقویت کنید و به فروشنده نشان دهید که توانایی مالی برای خرید خانه را دارید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

سلب مالکیت یا فروش کوتاه مدت ممکن است بتوانند از قرارداد زمین برای ورود به خانه استفاده کنند در حالی که در غیر این صورت نمی توانستند. در این مقاله، ما به مزایا و معایب قراردادهای وام خواهیم پرداخت. اگرچه آنها می توانند مفید باشند، اما مطمئناً جنبه های منفی خود را دارند، بنابراین مهم است که قبل از امضای روی خط نقطه، قرارداد خود را به طور کامل بخوانید.

برای مبتدیان، حراج های آنلاین خانه بسیار کمتر از حراج های حضوری ترسناک هستند. برخی از شرکت های حراج هنوز رویدادهای حضوری برگزار می کنند، اما به دلیل COVID-19 کمتر رایج شده اند. حراج های حضوری به سرعت انجام می شود و از شرکت کنندگان انتظار می رود که از همان ابتدا بفهمند که همه اینها چگونه کار می کند.

به زبان ساده، سبد املاک و مستغلات مجموعه ای از دارایی های سرمایه گذاری املاک و/یا یک سند جامع است که جزئیات دارایی های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات گذشته و حال شما را نشان می دهد. می توانید آن را بسیار شبیه به یک رزومه در نظر بگیرید. مجموعه شما می تواند شامل املاک اجاره ای، خانه های برگردانده شده و صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات ( REITs ) باشد.

اینها را هم بخوانید