معایب و مزایای ساندویچ پانل در ساخت ساز چیست ؟ + {عکس | قیمت به روز}

 

قیمت ساندویچ پانلها بر اساس متر مربع تعیین میگردد. امروز می توان گفت تمامی سازه های کانکسی با ساندویچ پانل تولید می شوند و در سازه های ۶ متری نیز این نوع پانل ها دارای ضخامت ۴ سانتی متر می باشدکه برای هر نوع آب و هوایی مناسب است . پشم سنگ هایی که به شکل لوله ای هستند در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف قابل تولید هستند. سپس مادهی مذاب بدست آمده با روشهای خاص به الیاف بسیار نازک با قطر بین ۶ تا ۸ میکرون تبدیل میشود. و چون از الیاف معدنی تشکیل شده، به آن mineral wool نیز گفته می شود. از چیزهایی که قسمت بیرونی یک ساندویچ پانل را شکل داده اند، باید به فلزاتی چون ورق فولادی، آلومینیوم و روی اشاره کرد. قیمت نصب ساندویچ پانلهای دیواری و سقفی در اصفهان با در نظر گرفتن عواملی چون فاصله بین تکیه گاهها، پیچهای سرمته، واشرهای استفاده شده، تعداد گامها، میزان فوم پلی یورتان استفاده شده برای عایق بندی و حق الزحمه نصابان با توجه به کارکرد آنها تعیین میگردد.

 

پوشش کلزیپ

با وجود این محدودیتها، استفاده از پانل دست دوم در اصفهان مزایایی نیز دارد. پانل های تولید شده توسط شرکت کارن پانل از بهترین و مرغوب ترین فوم عایق و ورق پوشاننده ساخته می شوند که این امر باعث افزایش خاصیت عایق بودن پانل در برابر صدا، حرارت و نفوذ آب می شود. علاوه بر این ضریب انتقال حرارت آنها پایین است. پوشش کلزیپ در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند. پانل پشم سنگ به واسطه مقاومت بالایی که دارد به عنوان سازه ای ضد گلوله به شمار میرود و در صنایع نظامی و دفاعی مورد توجه قرار گرفته است به طوریکه در ساخت انواع سازه ها و کانکس های ضد گلوله استفاده میشود. همچنین در مقابل بارندگی مقاومت بالایی دارند. همچنین از انعطاف پذیری بالا برخوردار است که برای اجرای سقف و مکان های شیب دار بسیار مناسب است. درب سردخانه موارد مختلفی در کیفیت درب سردخانه تاثیرگذار است از جنس ورق مورد استفاده گرفته تا گسکت هوابند به کار رفته در … سردخانه در مشهد – moein ahmadi , رچوب استیل و بهترین یراق آلات ترک فروش انواع ورق …

 

بدین صورت که در ساخت آن برای شاسی از تیر آهن ۱۶ استفاده می شود , برای اسکلت از پروفیل ۱۵ کیلوگرمی سنگین و ورق بدنه نیز از گالوانیزه ۵۰ درصد با رنگ الکترواستاتیک دوطرف استفاده می شود و … شاسی از تیر آهن ۱۲ به صورت دو تیر موازی استفاده می شود . این نوع کانکس ۶ متری را بیشتر در پروژه های بزرگ عمرانی جهت تجهیز کارگاهها استفاده می کنند و بهترین پیشنهاد برای پیمانکاران استفاده از این نوع کانکس می باشد . فروشگاه پروفیل پاسبان بهترین فروشنده ساندویچ پانل نو و دست دوم ،ورق گالوانیزه نو و دست دوم ،سوله نو و دست دوم با کمترین هزینه و بالاترین … شناخت و خرید بهترین نوع چسب در این عمل بسیار مهم است. مهم ترین کاربرد ساندویچ پنل ها استفاد از آنها به عنوان دکوراتیو در کنار عایق کردن ساختمان می باشد. میتوان به طور کلی از مزایای این ساندویچ پانل دیواری گفت که حمل و نصب آن بسیار راحت می باشد زیرا هم بسیار سبک بوده و هم به صورتی ساخته شده اند که می توانند به صورت نر ماده کنار هم قفل می شوند. یک مدل از ساندویچ پانل ها است که به نوعی جز مصالح ساختمانی هم محسوب می شود و در جهت پوشش سقف ها کاربرد دارد ساندویچ پانل سقفی از ضخامت ۴ الی ۲۰ سانتیمتر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت (دانسیته ۲±۴۰) تولید میشود.

پوشش سقف ایستا درز

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح نوین ساختمانی است که به عنوان عایق حرارتی و برودتی جهت پوشش دیواره در سازههای مختلف کاربرد دارد. خاصیت عایق کنندگی فوم پلی استایرن از پلی یورتان کمتر است اما دلیل اینکه ساندویچ پانلهایی با این فوم پرفروشتر هستند، قیمت اقتصادیتر آنها است. اما بدون شک کانکس دست دوم از کانکس نو ارزانتر است و سلامت و تمیزی مصالح کانکس ۶ متری دست دوم در قیمت آن تاثیر گذار می باشد . برای پروژه های بزرگ عمرانی که مدت زمان زیادی طول خواهد کشید استفاد از این نوع کانکس توصیه نمی شود و بهتر است از کانکس هایی با سازه سنگین و مستحکم استفاده شود . علاوه بر این باید به مدت زمان استفاده شده از آنها دقت کرد. در نهایت آنچه در خرید پانلهای دست دوم در اصفهان باید به آن توجه کرد پوشش سقف ایستا درز، مواد سازنده ساندویچ پنل، سلامت پانل(بدون خش و فرورفتگی باشد) و مدت زمان استفاده از آن است. در انتها متراژ و ابعاد آن مکان را باید در نظر گرفت . ابعاد ساندویچ پانل دیواری ورق گالوانیزه و آلوزینک بصورت پیش رنگ به ضخامت 0.4 میلیمتر یا 0.5 میلیمتر و ورق آلومینیوم به ضخامت 0.7 میلیمتر است. ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش دیوار و برای نما به کار میرود و در طرح ها و ابعاد مختلف قابل تولید است.

مطلب دیگر :   نمونه سایت های برگزیده :

 

فروش و نصب انواع ساندویچ پانل مشهد ، ساخت سردخانه و کانکس ، پوشش … فروش و نصب انواع ساندویچ پانل، ساخت سردخانه و کانکس، پوشش سوله، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دیگ بخار و … برای مثال ضخامت پانلهای دیواری سردخانه 8 الی 15 سانتی متر است و برای اتاق اتاق نیز 5 الی 8 سانتی متر است. قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به جنس ورق استفاده شده در ساخت آن، ضخامت و عایق به کار رفته در آن متفاوت است. چهارچوب و درب اتاق یخچالی نیسان از جنس استیل است. استفاده از ساندویچ پانل دست دوم مقرون به صرفه بوده و باعث کاهش هزینه تمام شده ساخت و ساز میشود. از نوع نازک آن در ساخت دیوارهای پیش ساخته، کانکس های ثابت و متحرک استفاده می شود. ساندویچ پانل دیواری یک ساختار سه لایه ای شامل یک هسته کم چگالی مرکزی و یک لایه پوستی نازک که به هر طرف این هسته مرکزی متصل است.

خرید زیپ پانل در تبریز

به دلیل چسبندگی بسیار خوب فوم پلی اوریتان به لایه زیره و لایه رویه این سه جزء از یکدیگر جدا نشدنی بوده و بصورت یک شیء یکپارچه عمل مینمایند. ساندویچ پانل دیواری از سه لایه تشکیل شده است. از چسب پلی اورتان می توان در صنعت چوب نیز بهره گرفت. سازگار با ساندویچ پانل: چسب ساندویچ پانل با مواد پلیمری بهکار رفته در ساندویچ پنل واکنش نداده و آنها را حل نمیکند. استفاده از پیچهای سر مته دار برای نصب پانلها سبب شده که بتوان آنها را از یکدیگر جدا کرده و در محل دیگر نصب کرد. باید در خرید زیپ پانل در تبریز انتخاب نصاب برای نصب ساندویچ پانل در اصفهان دقت کرد. پنل ها در محل کارگاه ساختمانی باید به دور از هر گونه مواد قابل اشتعال (نظیر رنگ، مواد حلال یا زباله­ ­های قابل اشتعال) نگهداری شوند. در ساخت سوله که با شیب دار کردن سقف همراه است، می توان میزان بار ناشی از برف را کاهش داده تا در مواقع سرما ضرورتی برای پارو کردن برف بوجود نداشته باشد. این شرکت علاوه بر ارائه انواع اسکلت سوله ، با هدف تسهیل در روند ساخت ، عرضه ساندویچ پانل های سقفی و دیواری خرید سوله دست دوم در مشهد ، ساخت …

 

امروزه به خاطر هزینه های بالا و کیفیت خوب سازه ها، بعضی از شرکت هایی که پروژه های بزرگ را در حال اجرا دارند به خاطر صرفه جویی در هزینه ها سعی می کنند برای ساخت انبارها و سوله هایی که در محل اجرای پروژه لازم دارند از سازه های ساندویچ پانل دست دوم استفاده کنند. شرکت کبیر پانل مشخصات فنی ساندویچ پانل کبیر (دارای استاندارد اروپا) : www٬ … در زمان خرید ساندویچ پانل ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید، سپس مشخصات محصول مورد نظر خود را مورد تحلیل قرار دهید. مشخصات سازه این نوع کانکس نیز همانند کانکس ۶ متری معمولی سنگین می باشد با این تفاوت که نمای خارجی دکوراتیو شده و بعضا برای سقف آن از سفال جهت زیبایی استفاده می شود. این نوع از محصولات ساختمانی تشکیل شده است از دو لایه ورق فلزی یک دست که در میانه … ساندویچ پانل های دیواری عموما در عایق کاری ساختمان های صنعتی ، اتاق های تمیز و یا سوله ها کاربرد دارد جنس ورق این ساندویچ پانل ها اغلب از نوع گالوانیزه ، همراه با فوم پلی یورتان میباشد اما در انواع متفاوت دیگربا کاربری های مختلف نیز موجود می باشد.

اینها را هم بخوانید