قانون جذب تصویر ذهنی

به احتمال زیاد اسم قانون جذب حتما به گوشتان خورده است. قانون جذب درست مانند بسیاری از قوانین جهانی دیگر، یک قانون طبیعی است که می‌گوید ما هر آنچه که می‌خواهیم را می‌توانیم با قانون جذب به دست آوریم زیرا همه چیز در ذهن انسان است. در سیاره ما همه چیز دائماً در حال ارتعاش است.  قانون جذب می‌گوید که هر کس آنچه را که بر آن فکر می‌کند و تمرکز می‌کند، از طریق انرژی و ارتعاش خود جذب می‌کند. می‌توان ادعا کرد تصویر ذهنی راهی است برای رسیدن به اهداف و آرزوها از طریق قانون جذب.

قانون جذب

به زبان ساده، قانون جذب توانایی جذب تمام آن چیزی است که روی آن فکر و تمرکز می‌کنیم و آرزو داریم به آن برسیم. اعتقادِ این نظریه بر این است که صرف نظر از سن، ظاهر، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما در معرض قوانین حاکم بر جهان، از جمله قانون جذب هستیم. این قانون جذب است که از قدرت ذهن استفاده می‌کند تا تمام آن چه را که می‌خواهیم به واقعیت تبدیل شود. سایت “پرورش افکار ” یکی از منابعی است که می‌توانید اطلاعاتی که بدنبال آن هستید را در آن بیابید. پرورش افکار دوره‌های بسیار موثری در این زمینه برگزار می‌کند.

قانون جذب و قدرت ذهن

شاید تعجب کنید اگر بدانید بین قانون جذب و قدرت ذهن ارتباط مستقیم وجود دارد. برای استفاده از قانون جذب در ابتدا شما باید به قدرت ذهن خود ایمان بیاورید. ذهن شما قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند به هر آنچه که می‌خواهد فکر کند و تمام وجود شما را به سمت آن حرکت دهد. ایمان آوردن به قدرت ذهن در قدم اول ضروری است. در مرحله دوم شما باید تصویرسازی ذهنی را یاد بگیرید. تصویرسازی به این معناست که شما از قدرت تخیل و تصورات ذهن خود برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزو‌های خود استفاده می‌کنید. در واقع با استفاده از تکنیک تصویرسازی بر اساس قانون جذب می‌توانید به هدف‌ها و خواسته‌های خود برسید.

ممکن است سوال شما این باشد که چه خواسته و آرزویی را می‌توانیم از طریق قانون جذب یا تصویرسازی به دست آوریم؟ باید بگوییم محدودیتی وجود ندارد. اگر آرزو ثروت و پول دارید، یا شهرت و محبوبیت و یک رابطه عاشقانه زیبا و سالم دارید می‌توانید با استفاده از تکنیک تصویرسازی بر اساس قانون جذب به آن برسید.

استفاده درست از تصویرسازی ذهنی می‌تواند خواسته‌های شما را به واقعیت تبدیل کند. اگر هر آن چیزی را که می‌خواهید خیلی دقیق و واضح در ذهن خود تجسم کنید، مطمئن باشید روزی در زندگی خود به آن خواهید رسید. شما می‌توانید از قدرت فوق‌العاده تخیل برای رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنید.

قانون جذب ذهن خلاق

حال که متوجه شدید برای آنکه از قانون جذب استفاده کنید در ابتدا باید به قدرت ذهن خود ایمان بیاورید و سپس از تصویرسازی ذهنی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. قانون جذب ذهن خلاق را می‌پسندد. قصد داریم در این قسمت به شما آموزش بدهیم که چطور باید یک تصویرسازی ذهنی خوب داشته باشیم تا در واقعیت به اهداف و خواسته‌های خود برسیم؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، بر اساس قانون جهانی جذب ، زمانی که شما به یک هدف یا خواسته فکر می‌کنید در حال فرستادن انرژی و ایجاد ارتعاش برای کائنات و جهان هستید. زمانی که این ارتعاشات و انرژی به کائنات برسند، آن‌ها شما را برای رسیدن به خواسته و هدف شما کمک خواهند کرد. ذهن خود را دست کم نگیرید، این ذهن شماست که بستر فرستادن این انرژی و ارتعاش را به کائنات و جهان فراهم می‌کند.

مطلب دیگر :   نیلوفر ساجدی - طراحی و دکوراسیون داخلی

هر چه قدر تمرکز شما بر روی خواسته و اهداف خود بیشتر باشد این انرژی و ارتعاش قوی‌تر است و زودتر پاسخگو است. اما در ابتدا باید آموزش ببینید که چطور تصویرسازی قوی‌ داشته باشید که این ارتعاش را پر قدرت‌تر و سریع‌تر کنید تا کائنات نیز به شما کمک بیشتری بکنند.

در ابتدا باید بدانید که تصویرسازی ذهنی اولیه را ما ناخودآگاه در طول روز انجام می‌دهیم. بسیاری از ما آدم‌هایی هستیم که از قدرت تخیل خود استفاده می‌کنیم. اما بر اساس قانون جذب شما باید اصولی از تصویرسازی خود استفاده کنید که به اهداف و خواسته‌های خود برسید. پیشنهاد می‌شود برای آموزش کامل در دوره‌های قانون جذب و تصویرسازی ذهنی سایت “پرورش افکار” شرکت کنید.

مراحل اصلی برای تصویرسازی ذهنی

تصویرسازی اصولی شامل چهار مرحله اصلی است:

  1. مشخص کردن اهداف

مشخص کردن اهداف خود مهم‌ترین و اولین قدم برای تصویرسازی ذهنی است. در دنیای پرهیاهو امروز که اخبارهای متفاوت سر از جاهای مختلف به گوش ما می‌رسند، ممکن است خیلی از ما اهدافمان را فراموش کنیم. بنابراین یک کاغذ جلوی خود بگذارید و تمام اهداف و خواسته‌های خود را روی کاغذ بنویسید. سعی کنید اهداف را با جزئیات بنویسید زیرا این موضوع به تصویرسازی دقیق شما کمک خواهد کرد.

  1. ساخت تصویر واضح ذهنی از اهداف

حال که اهداف خود را با جزئیات نوشتید، آن را با همه جرئیات در ذهن خود تجسم کنید. هر چه خواسته خود را واضح‌تر ببینید، تصویرسازی شما قوی‌تر است و شما ارتعاش بیشتری را به کائنات می‌فرستید. اهداف و خواسته شما باید در ذهنتان کاملا شفاف باشد تا انرژی بهتری را بتوانید به جهان و کائنات بفرستید. هر چه تصویر شما شفاف‌تر، واضح‌تر و با جزئیات بیشتری باشد تصویرسازی شما و ارتعاش شما به سمت کائنات قوی‌تر است.

  1. تمرکز بر روی اهداف

همین روند را باید هر روز ادامه دهید. هر چه قدر تمرکز و تصویرسازی قوی‌تری روی اهداف خود داشته باشید، هم احساس بهتری خواهید داشت و هم هدف را به خود نزدیک‌تر خواهید داد. سعی کنید قدم‌های دم دستی و قابل اجرا در مسیر این هدف را انجام دهید.

  1. مثبت اندیشیدن نسبت به اهداف خود

مثبت اندیشیدن بسیار مهم است. اگر با خود بگوییم نمی‌توانیم یا اهداف خود را دور ببینیم، مطمئنا هیچ قدمی به سمت آن بر نمی‌داریم و شانس خود را از دست می‌دهیم. همیشه به سمت خواسته‌های خود انرژی مثبت بفرستید و هر روز جملات مثبت در مورد اهداف خود را با خود تکرار کنید.

کانال قانون جذب و قدرت ذهن

تمام این مراحل که در این مقاله گفته شده را حتما انجام دهید و این کار را برای خود تبدیل به روتین کنید. اما پیشنهاد ما این است که اگر شما با یک مربی و همراه این کار را انجام دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. در همین جهت به سایت “پرورش افکار” مراجعه کنید و با شرکت در دوره‌ 9 ماهه قانون جذب امیر شریفی به تمام خواسته‌ها و اهداف خود دست یابید. با مراجعه به سایت می‌توانید به اپلیکیشن و کانال تلگرامی پرورش افکار نیز دسترسی داشته باشید.

اینها را هم بخوانید