آموزش های لازم و ضروری درباره نفقه،مهریه و حضانت

 

پایان نامه حقوق

طلاق توافقی فوری و ارزان تبریز این امکان را برای زوجین فراهم می کند که در آرامش و بدون به وجود آمدن تنش های احتمالی ، از یک دیگر‌ جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند .
با شماره وکیل خانواده تماس بگیرند و به صورت تلفنی مسائل خود را با وکیل خانواده در میان بگذارند ‌.
شرایط طلاق زوجین هیچ شرط به خصوصی ذکر نشده است و این شرایط خاص فقط هنگامی به وجود می آیند که ، زوجه در هنگام عقد حق طلاق را از زوج گرفته باشد و یا حتی پس از ازدواج با رضایت زوج و یا در قبال بخشیدن مهریه اش ، حق طلاق را از آن خود کند . لازم به ذکر است که مردی که قصد دارد همسرش را طلاق بدهد حقوق مالی زوجه را ، باید به طور تمام و کمال پرداخت نماید .
آیا زن می تواند ماشین مرد را به عنوان مهریه بگیرد ؟ گرفتن ماشین زوج ( شوهر ) ، توسط زوجه ( زن ) ، دارای شرایطی می باشد.تهران طلاق آماده مشاوره رایگان در زمینه طلاق و مهریه.
محاسبه نفقه در سال ۱۴۰۱ .بر طبق قانون مدنی ، نفقه زن عبارت است از : هزینه هایی که برای زندگی لازم می‌ باشد ، هزینه هایی از قبیل : پوشاک ، خوراک ، مسکن ، هزینه های بهداشتی  و درمانی زوجه ، اثاث ، و …. . در واقع بر طبق مقرارت شرعی و قانونی ، به محض منعقد شدن عقد نکاح ( دائم ) ، زوج موظف می شود که نفقه زوجه را بپردازد
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، دارای چیزی بیش از دوازده سال سابقه مفید و درخشان در زمینه مسائل حقوق خانواده ( همچون : انواع طلاق ، مهریه ، حضانت ، و .. ) می باشد .
هزینه دادرسی مهریه به عهده کیست ؟پرداخت هزینه دادرسی مهریه ، یکی از دردسر های بسیار بزرگ بانوانی که به دنبال مطالبه مهریه خود هستند ، می باشد . لازم به ذکر است که شاکی ، هنگامی که به دادگاه مراجعه می کند و دادخواست یا شکایتی را ، بر علیه دیگری تنظیم می کند ؛ در همان ابتدا باید هزینه دادرسی شکایت خود را ، بپردازد
حداقل مهریه در صیغه موقت:قانون گذار به این علت بر تعیین مهریه در عقد موقت تاکید میکند که چون معمولا ازدواج موقت، جز در موارد معدود، به ثبت نمی رسد، به همین علت، با تعیین مهریه تا حدودی حقوق زوجه تامین میشود.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان در مورد مسائل حقوق خانواده ، و با دارا بودن برترین و با تجربه ترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ( طلاق ، طلاق توافقی ، مهریه ، اجرت المثل ، و … ) ، آماده ارائه خدمات حقوقی به عموم افراد می باشد .
دادخواست طلاق از طرف زن و یا این که مرد این درخواست را در دادگاه ثبت کند ، ، چنانچه هر نفر از زوجین در خارج از ایران اقامت داشته باشند ، قائدتا شرایط فرق کرده و از ترتیبات و نیز تشریفات مخصوصی برخوردار خواهد بود.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، دارای وکلا و مشاورین حقوقی زبده و با تجربه ای است که در زمینه تمام مسائل حقوق خانواده از دانش و تجربه زیاد برخوردار هستند ، و می توان با خاطر آسوده امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی سپرد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با برترین مشاورین حقوقی و متخصص ترین و با تجربه ترین وکلا ، آماده ارائه خدمت در خصوص تمام‌ مسائل حقوق خانواده ، به خصوص مسئله مهریه زوجه می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که در زمینه حضانت ، نفقه ، طلاق ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و دیگر مسائل حقوق خانواده   سال ها فعالیت کرده و در این زمینه خدمات قابل توجهی به هر یک از مراجعه کنندگان خود ، ارائه می دهد .
اگر زن درخواست طلاق دهد و مرد ناراضی باشد چه می شود؟ این سوال بسیاری از خانم ها در هنگام طلاق است تهران طلاق مرجع پاسخگو سوالات شما
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله موسسه هایی است که دارای سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در حوزه مسائل خانواده ، می باشد . این موسسه حقوقی معتبر دارای بیش تر از ۵ هزار پرونده موفق می باشد .
شرایط طلاق از طرف زن ، باید افزود که : عسر و حرج زن از جمله دلایلی می باشد که زن می تواند با اثبات آن از زوج طلاق بگیرد . عسر و حرج که بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی : هنگامی است که ، دوام زوجیت باعث عسر و حرج زن باشد در چنین وضعیتی ، زوجه می تواند به محکمه مراجعه کند و درخواست طلاق نماید .
مزایای گرفتن حضانت فرزند عبارت است از این امر که : گرفتن حضانت فرزند دارای شرایطی می باشد که از جمله این شرایط ، می توان به : دارای سلامت روانی و عقلانی بودن ، مسلمان بودن ، دارا بودن سلامت جسمانی و عملی به سبب نگهداری کودک ، دارا بودن محلی امن برای سکونت ، و …
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، از برترین و زبده ترین وکلای تهران هستند و در زمینه حقوق خانواده ، به خصوص طلاق زوجین و انواع آن ، خدمات قابل توجهی به هر یک از زوجین ارائه می دهند . خدماتی مثل : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و یا حتی آنلاین و تلفنی ، و … .
وکیل حضانت در شمال تهران ، وکیلی متخصص و کار بلد می باشد که در این خصوص علاوه بر دارا بودن دانش کافی ، دارای تجربه نیز هست .
اعسار مهریه چقدر طول می کشد:بررسی ادعای اعسار از پرداخت مهریه ، توسط دادگاه صادرکننده حکم قطعی،یک امر کاملا تخصصی بوده که به جهت جلوگیری از تضعیع حقوق هریک از طرفین دعوا، با جدیت هرچه تمام تر موردبررسی قرار خواهد گرفت
حذف غیرقانونی نام همسر از شناسنامه .حذف کردن نام همسر پس‌ از طلاق از شناسنامه ، از جمله مسائل و مشکلاتی است که بسیاری پس از وقوع طلاق ، با آن دست و پنجه نرم می کنند و گاهاً هزینه های هنگفتی را ، بابت این کار می پردازند .جهت مشاوره با وکلا ی تهران طلاق تماس بگیرید
نحوه تقسیط مهریه ، به هیچ عنوان ملاک و میزانی برای اقساط مهریه ، تعیین نشده است و اختیار تعیین آن ، به صورت تمام و کمال به قاضی پرونده ، محول شده است .
بخشیدن مهریه توسط زوجه ، بدون مراجعه کردن به دفتر خانه نیز پذیرفته است ، این کار هم می شود  با حضور شاهد و امضای آن ها باشد و یا حتی بدون حضور شاهد انجام شود
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان در مورد مسائل حقوق خانواده ، و با دارا بودن برترین و با تجربه ترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
حضانت پسرتا سن هفت سالگی بر عهده مادرش خواهد بود ، مگر در مواردی که بنا بر هر دلیلی از مادر سلب حضانت شود . لازم به ذکر است که با آن که در این بازه زمانی ، حضانت پسر با مادرش می باشد ولی بر طبق قانون ، این پدر است که باید نفقه فرزندش را بپردازد .
طلاق توافقی در دوران عقد بر خلاف دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، یا طلاق از جانب زوجه ) که بسیار طولانی می شود ، فوری و در کم ترین زمان ممکن اتفاق می افتد .
مطلب دیگر :   نوسان گیری در بازار کریپتوکارنسی
گروه وکلای تهران طلاق

اینها را هم بخوانید