کاشت مو بدون جراحی چگونه است؟

علم پزشکی با پیشرفت‌های خود سبب آسان شدن طیف وسیعی از عمل‌های جراحی شده است. به طوری که بسیاری از عمل‌ها دیگر حالت تهاجمی قبل را ندارند. درباره کاشت مو بدون جراحی هم این قاعده صادق است. به طوری که طی مراحل کاشت مو بدون جراحی بیمار متحمل هیچ گونه دردی نمی‌شود. به صورتی دیگر خبری از برش دادن سر و به دنبال آن خونریزی پوست سر نیست. همچنین هیچگونه عارضه بیمار را تهدید نکرده و فرد با استراحت و محدود کمتری به زندگی خود بعد از عمل ادامه می‌دهد. در این مطلب به طور کامل خدمت شما خواهیم گفت که کاشت مو بدون جراحی چگونه است؟ اگر این سوال، ذهن شما را هم درگیر کرده است، ما را تا انتها همراهی کنید.

کاشت مو بدون جراحی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

در اولین مرحله این فرایند باید تمامی موهای بیمار در قسمتی که برای اهدا بکار می‌رود تراشیده شود. منظور ما قسمتی است که فولیکول‌های مقاوم به ریزش آن استفاده می‌شود. حال باید به سراغ استفاده از بی‌حسی موضعی رفت و آن به پوست سر تزریق کرد. شاید در این مرحله به شما یک آرام بخش خفیف نیز پیشنهاد شود. استفاده از این ماده سبب می‌شود که طی انجام فرایند عمل کاشت مو آرامش داشته باشید.

حال باید فولیکول‌های مو را با استفاده از ابزار بخصوصی خارج کرد و سپس به دنبال استخراج ریشه رفت. در گام بعدی، جراح متخصص فولیکول‌های استخراج شده را در محل طاسی قرار می‌دهد. شاید در این مرحله برای کنترل خونریزی بسیار جزئی، از پانسمان هم استفاده شود. نمی‌توان ادعا کرد که روند ریزش مو الزاما متوقف می‌شود. درصورتی که با افزایش سن شاهد تداوم ریزش مو باشید، باید جلسات بیشتری برای انجام فرایند‌های مربوط به کاشت مو نزد پزشک بروید.

مطلب دیگر :   خدمات مشاوره، آموزش و حمایت مالی به استارتاپ‌ها

چه کسانی برای کاشت مو بدون جراحی کاندیدای مناسبی هستند؟

برای افراد مختلف با هر میزان از ریزش مو که دارند، کاشت مو گزینه مناسبی است. از این روش می‌توان به عنوان بهترین درمان ریزش مو و بهبود ظاهر پوست سر یاد کرد. به علاوه اینکه برای پرشدن پوست سر خود انتظار کمتری خواهید کشید. به طوری که شاید حتی کمتر از چهار هفته برای مشاهده نتیجه دلخواه زمان بخواهید! از سوی دیگر، هزینه کمتر این روش نسبت به روش‌های دیگر، مزیت بزرگ دیگری است که افراد را به تجربه این فرایند پزشکی تشویق می‌کند. این را هم باید درنظر داشته باشید که کاشت مو بدون جراحی، فرایندی برگشت‌پذیر است. این درحالیست که برخی از روش‌های دیگر دائمی هستند. یعنی شرایط برای همیشه تغییر می‌کند.

منبع: https://training.coursekey.com/eportfolios/241/kashte_moo

اینها را هم بخوانید