هارد باکس : استفاده از جعبه های زیبا و شکیل برای جذب مشتری

 

هارد باکس

 

هارد باکس هارد باکس هارد باکس

هارد باکس

اگر شما محصولاتی دارید که می خواهید در بسته بندی های جذاب تری آنها را به فروش برسانید می توانید از هارد باکس ها استفاده کنید،مخصوصا برای وسایلی که قیمت بالایی دارند.

انسان ها زیبا هستند و ذاتا زیبایی را دوست دارند بدین منظور زیبایی در محصول بسیار مهم به این دلیل استفاده از هارد باکس ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشند مثلا اگر می خواهید هدیه ای را به کسی بدهید با قرار دادن هدیه خودتان در یک هاردباکس زیبایی آن را دوچندان کنید، همچنین اگر هدیه شما گرانبهاست بهتر است از یک هارد باکس استفاده کنید زیرا هاردباکس ها علاوه بر زیبایی استحکام و کارایی بالایی نیز دارند و برای وسایلی مانند ساعت ها-تلفن همراه- لباس- ست مردانه و… بسیار دیگر کاربردی خواهد بود.

هارد باکس

این جعبه ها تنوع بسیار بالایی دارند و با جعبه های معمولی متفاوت هستند. روش ساخت هاردباکس ها متفاوت از روش ساخت جعبه های معمولی هستند و با چاپ تصاویر و الگوهای متفاوتی که روی آنها انجام می شود جذابیت بالایی پیدا می کنند .

استفاده از جعبه های زیبا و شکیل می تواند بهر از هر تبلیغی برایتان مشتری جذب کند به این منظور استفاده از هاردباکس ها برای فروشگاه ها نیز توصیه می شود .

روش کلی تهیه هارد باکس ها به ای شکل است که مقواهای ضخیم را با استفاده از روکش هایی چون گالینگور ، ترمو، چرم مصنوعی،کاغذ گلاسه ، کاغذ کرافت و … مزین می کنند و سپس با ظرافت خاصی انها را برش یا تا می زنند تا به اشکال زیبا تبدیل شده و زیبایی و لوکس بودن خاص خود را پیدا کنند.

همچنین در ساخت برخی هارد باکس ها به جای مقوای ضخیم از چوب استفاده می شود که این نوع از هارد باکس ها کاربرد های خود را دارند و برای مناسبت ها و هدایای رسمی تر به کار می روند.

هارد باکس

برخی از موارد کاربرد هارد باکس ها به شرح زیر هستند:

  • نگهداری یا بسته بندی وسایل الکترونیکی
  • نگهداری از محصولات آرایشی و بهداشتی
  • بسته بندی محصولات برای صادرات
  • نگهداری از ساعت های گرانبها
  • نگهداری از فلزات ارزشمند
  • نگهداری از وسایل ظریف و شکننده
  • نگهداری از عطر و ادکلن
مطلب دیگر :   آرایشگاه های شبنم نظیف

هارد باکس

استفاده از هاردباکس ها جنبه تبلیغاتی نیز دارد که باعث می شود نام فروشگاه یا برند شما تا مدت بیشتری در ذهن مشتریان بماند و به دیگران نیز معرفی کند ، درست است که با استفاده از هارد باکس شما متحمل هزینه های بیشتری می شوید اما نگران نباشید زیرا با افزایش مشتریان همه ای هزینه ها جبران می شود.

استفاده از هاردباکس ها می تواند هدیه شما را بسیار خاص و لوکس جلوه دهد و ارزش آن را بیشتر از چیزی که هست نشان دهد به گونه ای که یکی از دلایل ایجاد هارد باکس ها نیز همین مورد بوده است.

شما می توانید از هارد باکس های آماده استفاده کنید یا اینکه خودتان به سلیقه شخصی آن را سفارش دهید و مشخص کنید به چه شکلی ساخته شود و چه طرحی روی آن چاپ شده باشد.

امروزه هارد باکس ها در طرح های مختلفی تولید می شوند که هر یک با توجه به نوع استفاده و سلیقه کاربر زیبایی خاص خود را دارند ما چند نوع از نحوه ساخت هارد باکس ها را برایتان نام می بریم که شما باید نسبت به سلیقه و موردی که می خواهید از هارد باکس استفاده کنید یکی از آنها را برگزینید.

هاردباکس تلسکوپی: امنیت بالایی دارد .

هارد باکس شیار دار : کاربرد گسترده ای داشته و مخاطب پسند هستند.

هاردباکس تلسکوپی کشویی: طرح کلی مانند جعبه چوب کبریت.

هارد باکس جعبه سیگاری:درب به صورت لولایی باز می شود.

هارد باکس

هارد باکس جعبه سخت کتابی: ساختار کلی مانند جعبه سیگاری اما لوکس تر و برای نگهداری موارد گران قیمت تر مناسب است.

علاوه بر موارد بالا شما می توانید هارد باکس خود را با هر طرح و شکلی که می خواهید طراحی کنید.

 

نگران هزینه تهیه هارد باکس نباشید زیرا می توانید کیفیت آن را خودتان مشخص کنید و نسبت به بودجه ای که مد نظر دارید تعیین نید هارد باکس شما از چه کیفیتی برخوردار باشد.

 

 

 

اینها را هم بخوانید