سئو و دیجیتال مارکتینگ

مهارت های بازاریابی سنتی که هنوز باید از آنها استفاده کنید

حتی اگر هنوز یک فرزند خوانده نیستید ، بدون شک از میزان تسلط دیجیتال در سازمانها و صنایع آگاه هستید. ۸۱٪ از خریداران قبل از خرید بزرگ تحقیقات اینترنتی را انجام می دهند ، در حالی که ۵۱٪ از کاربران تلفن های هوشمند هنگام انجام جستجو در تلفن هوشمند خود ، یک شرکت یا محصول جدید را کشف کرده اند. از آنجا که سازمانها منافع مزایای دیجیتال را می پذیرند ، آنها همچنان نسبت به افزایش بودجه بازاریابی خود به کانالهای دیجیتال تخصیص می دهند.

دیجیتال

این برای بازاریابی سنتی چه معنی دارد؟ در گزارش مهارتهای دیجیتال ما در سال ۲۰۱۶ ، یک نظرسنجی نگرشی نشان داد که ۴۰٪ از متخصصان بازاریابی انگلستان نسبت به امنیت شغلی خود ابراز تردید کرده اند ، با بازاریابان ایرلندی و آمریکایی در توافق که پیشرفت های بازاریابی دیجیتال ممکن است آنها را نادیده بگیرد.

توافق

ممکن است دیجیتال حاکم باشد ، اما ما استدلال می کنیم که بازاریابی سنتی از اهمیت کمتری برخوردار نیست و اگر می خواهید یک استراتژی یکپارچه را به طور مؤثر اجرا کنید ، در واقع ضروری است. در زیر ، مهارتهای بازاریابی سنتی را که هنوز باید استفاده کنید ، بدون توجه به اینکه کانال های آفلاین یا آنلاین را تصدیق می کنید ، ذکر کرده ایم.

استراتژی و برنامه ریزی

برنامه ریزی

علیرغم پتانسیل موجود در دیجیتال برای ایجاد تغییرات مثبت و ایجاد ROI قابل اثبات ، تنها ۵۰٪ سازمانها دارای استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند. ۱۶٪ دیگر استراتژی دارند اما هنوز آن را در فعالیت بازاریابی خود ادغام نکرده اند. این نشانگر این واقعیت است که ، گرچه بدون شک بازاریابان می توانند از اجرای فوری و سرعت بخشیدن به اتوماسیون بهره مند شوند ، اما به ندرت وقت خود را برای ساختار و مستند کردن رویکرد خود می گیرند.

این یک اشتباه اساسی است – اگر متخصصان بازاریابی نتوانند یک طرح دیجیتال منسجم را ضبط کنند ، سنجش عملکرد آن طرح بی نهایت دشوار خواهند دید. بدون داشتن داده های لازم و بینش های ارزشمند ، بازاریابان برای بهینه سازی و پالایش فعالیت های دیجیتال خود تلاش می کنند ، که به نوبه خود می تواند تأثیر منفی بر نرخ تبدیل و ROI بگذارد.

فقط ۵۰٪ سازمانها استراتژی بازاریابی دیجیتالی مستند دارند.

این توییت

ارزش بازاریابی سنتی به این دلیل است که در سازمان و برنامه ریزی ریشه دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید از یک اصول استراتژی بازاریابی سنتی مانند ۴ P استفاده کنید و می توانید یک بازاریابی را ایجاد کنید که متناسب با اهداف سازمان شما باشد.

تعیین اهداف سطح بالا ، تعیین شخصیت مشتری هدف شما ، و مستندسازی هر مرحله ملموس عملی ترین روش برای تضمین موفقیت استراتژی است.

نوشتن نگارش

بازاریابی محتوا ممکن است نوآوری دیجیتال نسبتاً اخیر به نظر برسد ، اما منشأ آن در یک مهارت بازاریابی سنتی است که مخاطبان هدف شما را درگیر نگه می دارد. چه این یک تبلیغات تلویزیونی ، یک تبلیغ چاپی یا یک ایمیل تبلیغاتی است ، بازاریابان باید بتوانند داستانی قانع کننده و قانع کننده را تهیه کنند تا اطمینان حاصل کنند که مارک آنها در ذهن شما نیست.

بازاریابی محتوا

کپی مفصلی که به خوبی نوشته شده است ، توانایی اتصال یک سازمان به خوانندگان خود را دارد و همزمان ویژگی ها و هویت منحصر به فرد یک برند را انتقال می دهد. کپی موثر واضح و موجز است و نیازهای مشتری را به جای تمرکز روی نقاط فروش بی نظیر برند خود پیش بینی می کند. یک لحن مکالمه همچنین می تواند به انسانی سازی مارک کمک کند ، و قدرت استفاده از توصیه های همتا را نشان می دهد.

فروشگاه پوشاک در فضای باز Moosejaw فوق العاده ماهر است در ایجاد نسخه های متقاعد کننده ، طنز آمیز ، بر روی نام تجاری که مخاطبان خود را درگیر می کند و همچنین محصولات آنها را با روشی به یاد ماندنی تبلیغ می کند.

اگرچه این نسخه برای یک تبلیغ آنلاین است ، اما می تواند به راحتی در بیلبورد استفاده شود ، ماهیت قابل انعطاف و انعطاف پذیر نوشتن کپی را نشان می دهد. از آنجا که صنعت دیجیتالی به تکامل و نوآوری خود ادامه می دهد ، ممکن است در مقایسه با جنبه های بسیار فنی SEO و طراحی کاملاً داده محور از ابزارهای تحلیلی ، مهارت نرم افزاری غیر ضروری به نظر برسد.

مسلماً ، ROI از تاکتیک های بازاریابی سنتی معمولاً می تواند اندازه گیری دشوار باشد ، اما هنگامی که به روشی اصلی و خلاقانه اجرا شود ، یک بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی می تواند دقیقاً چشمگیر به هر رسانه آنلاین باشد. به همین دلیل است که نوشتن کپی به همان اندازه در زمینه های دیجیتال و آفلاین مهم است.

بازاریابی رویداد

بازاریابی رویداد یکی دیگر از تکنیک های سنتی بازاریابی است که برای آنچه اکنون یک منظره عمدتا دیجیتالی است تطبیق یافته است. وبینارها ، پادکست های زنده و چت های توییتر همه به همان روشی که یک کنفرانس یا یک رویداد شبکه آفلاین تبلیغ شود ، تبلیغ می شوند. به طور مشابه ، همه آنها یک هدف مشترک را دارند – برای تحریک تعامل با مشتریان بالقوه و موجود.

رویدادها توانایی ایجاد یک u را دارندتأثیر فراموش نشدنی است و می تواند در رسیدن به اهداف تجاری خود به شما کمک کند. آنها این توانایی را دارند که یک محصول فیزیکی از برند شما باشند ، فرصتی برای ارتباط مشتریان با انسانهای موجود در پشت آن. با توجه به این نکته ، جالب است که توجه کنید که ۸۳٪ از بازاریابان B2B به شدت در رویدادها سرمایه گذاری می کنند و تقریبا ۲۰٫۵٪ بودجه بازاریابی به رویدادهای فیزیکی و آنلاین اختصاص می یابد.

سرمایه گذاری

این که آیا شما یک سازمان B2B یا B2B باشید ، خواه یک بازاریاب کاملاً دیجیتال باشید یا برخی از تکنیک های سنتی را در خود گنجانید ، بازاریابی رویداد یک مهارت اساسی است. علاوه بر مشغله مشتری ، می تواند به شما در تولید هدایت ، ایجاد آگاهی از برند و آموزش مخاطبان هدف خود در مورد محصولات و خدمات خود کمک کند. اگر حوادث آفلاین باشد ، آنها می توانند تعامل چهره به چهره ای ارزشمند را برای شما فراهم کنند. اگر این رویدادها بصورت آنلاین باشد ، می توانند به طور ناخواسته دسترسی شما را افزایش دهند. در هر صورت ، اگر رویدادهای خود را با شخصیت برند خود و حس خلاقیت شدید تحریک کنید ، آنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند عمل می کنند.

خلاقیت

۲۰ ٫ ۵٪ بودجه بازاریابی به رویدادهای فیزیکی و آنلاین اختصاص می یابد.

این توییت

روابط عمومی

از آنجا که آفلاین و آنلاین ، دیجیتال و سنتی به سرعت با سرعت بسیار زیاد ادغام می شوند ، روابط عمومی دیگر مهارت مهمی است که هر دو فضا را در بر می گیرد. روابط عمومی و بازاریابی به طور غیرقابل پیوندی پیوند خورده اند ، و ظهور دیجیتال باعث شده این ارتباط کم اهمیت تر نشود.

سازمان های بسیار کمی هستند که نگران ایجاد نمایندگی در برند خود نیستند. اگر استراتژی ارتباط با مشتری شما در بازاریابی و روابط عمومی یکپارچه نیست ، تأثیرگذاری و دستیابی به اهداف کلی شما دشوار خواهد بود.

در حالی که تأثیرات تاکتیکهای بازاریابی دیجیتال کاملاً فوراً مشهود است ، یک استراتژی روابط عمومی می تواند از نظر ایجاد مخاطب ، داستان بذر و افزایش آگاهی ، زمان لازم برای ساختن آن بگذارد. با این وجود ، بدون داشتن روابط عمومی روابط عمومی ، تعامل با تأثیرگذار ، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ، اگرچه یک تاکتیک بازاریابی در رسانه های اجتماعی تلقی می شود ، اما بسیار مشکل تر خواهد بود. اگر می خواهید برای به دست آوردن Backlink های باکیفیت ، یک پست وبلاگ میهمان را به یک نشریه صنعت معتبر بسپارید ، اگرچه این امر در تخصص و بازاریابی جستجو در محتوا قرار می گیرد ، موفقیت آن به دانش اصول روابط عمومی معتبر بستگی دارد.

Backlink

یک فروشگاه پیتزا کوچک در فیلادلفیا نمونه ای کامل از این همبستگی است. پیتزا تازه Rosa باعث افزایش آگاهی از برند خود شد ، به تعداد زیادی Backlink دست یافت و رسانه های اجتماعی خود را در پی افزایش داد. و همه از طریق تبلیغات خوب قدیمی و قدیمی! آنها موفق شدند با استفاده از یک رویکرد “پرداخت آن به جلو” ، پوشش خبری محلی را بدست آورند – به مشتریان این امکان را می دهد تا برش های پیتزا را برای افراد نیازمند که خودشان توانایی تهیه آن را ندارند خریداری کنند.

پیتزا

این پوشش محلی به پوشش ملی تحول پیدا کرد و در نهایت منجر به حضور صاحب روزا در نمایشگاه الن شد ، یک گفتگوی گفتگو که چهره بازدید آنها تقریباً ۴٫۴ میلیون در هفته است. این موفقیت چشمگیر نشان دهنده اهمیت روابط عمومی و نقش آن در ترکیب تبلیغاتی مؤثر است که می تواند کانالهای آنلاین و آفلاین را در بر بگیرد.

خدمات به مشتریان

دیجیتال فیلدی است که در آن فناوری و ابزارهای آنلاین حاکم هستند. هنگامی که تمرکز روی اتوماسیون و کارآیی است ، می توان از پشت بخشهای مخاطب هدف خود غافل شد ، اما مهم نیست که چه پیشرفت های دیجیتالی انجام می شود ، مشتری شما باید مثل همیشه مهم باشد. این امر به ویژه مرتبط است زیرا ابزارهای دیجیتالی در واقع مصرف کنندگان را قادر می سازند و به آنها امکان می دهند تحقیقات خود را انجام دهند و تصمیمات نهایی خرید خود را بگیرند ، که اغلب کاملاً بدون کمک و مستقل از تلاشهای بازاریابی یک برند است.

پنجره فرصتی که یک سازمان برای تبدیل مشتری دارد ، بطور قابل توجهی کاهش یافته است. به طور متوسط ​​، ۷۰٪ از سفر خریدار در حال حاضر کامل است قبل از اینکه یک مشتری حتی به یک نمایندگی برسد. برای برندها این بدان معنی است که اتخاذ یک استراتژی بازاریابی مشتری محور که به جای هل دادن محصولات و خدمت به فروش سخت ، ارزش و اطلاعات را فراهم می کند بسیار مهم است.

قبل از رسیدن مشتری به نمایندگی فروش ، ۷۰٪ از سفر خریدار کامل شده است.

این توییت

ویژگی های خدمات مشتری سنتی را به مشغله بی نظیر مشتری دیجیتال ترجمه کنید. برای پاسخ به پیام های رسانه های اجتماعی ، چه عمومی و چه خصوصی ، رویکردی پیشگیرانه و واکنشی اتخاذ کنید. برنامه های رسانه های اجتماعی را بارگیری کنید تا به تلفن های هوشمند خود اعلان ها و زنگ های هشداری را دریافت کنید ، که باعث می شود زمان پاسخگویی خود را کوتاه کنید – جالب اینکه از سال ۲۰۱۳ مارک ها در سال فیس بوک در سال ۲۰۱۴ میزان پاسخگویی خود را ۱۴۳٪ بهبود داده اند. ضمناسیستمی را تنظیم کنید که براساس فوریت آنها تعامل با مشتری شما در اولویت قرار بگیرد و البته برنامه مدیریت بحران را در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید به شکلی به موقع و مناسب به شکایات مشتری یا احساسات منفی واکنش نشان دهید. اگرچه تمام این فعالیت ها مستلزم استفاده از کانال های دیجیتالی است ، اما در اصل آنها اصول اصلی خدمات به مشتریان خوب را شامل می شوند!

فکر می کنید برای تاکتیک های سنتی هنوز جایی در دیجیتال وجود دارد؟ به نظر شما تفاوتهای مشخصی وجود دارد یا استراتژی شما خطوط بین این دو را محو می کند؟ ما دوست داریم افکار شما را در بخش نظرات زیر بشنوید.

<