سئو و دیجیتال مارکتینگ

آموزش و رسانه: نحوه ایجاد یک استراتژی مؤثر PR

با افزایش فشار بر مؤسسات آموزشی برای ورود به بازارهای جدید و یافتن جریانهای جدید درآمد ، یک استراتژی روابط عمومی فکر شده می تواند در آگاهی از برند ارزشمند باشد.

علاوه بر این ، مربیان با فعال و واکنشی می توانند اعضای هیئت علمی را با تخصص قهرمانی کنند و خود را به عنوان رهبر در بخش آموزش مستقر کنند.

در مواقع انتقاد و بحران از جمله افزایش هزینه های دانشجویی یا پایین آمدن میزان رضایت دانشجویی ، ارتباط خوب با رسانه ها می تواند به اطمینان حاصل شود که بخش آموزش شنیده می شود و موضوعات به جای محدود شدن در یک بحث یک طرفه ، کمک می کند.

دانشجو

بنابراین چگونه دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش می توانند یک استراتژی روابط عمومی را ایجاد کنند که به ایجاد آگاهی از برند و افزایش مشخصات کمک می کند؟

تحقیق در مورد رقبا

مکان خوبی برای شروع تدوین استراتژی روابط عمومی با بررسی اینکه رقبای شما چه هستند هستند. آنها چگونه برند خود را تعیین می کنند و از چه کانال های بازاریابی استفاده می کنند؟ شناخت رقبای اصلی برای تعیین موقعیت برند ، تمایز بازار و پیام رسانی در کانالها بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، آیا کانالهای آنها شامل رسانه های متعلق ، مانند وب سایت و رسانه های اجتماعی آنها ، رسانه های درآمدی یا رسانه های پولی (جستجوی پولی ، نمایش آنلاین ، پست های رسانه ای اجتماعی پرداخت شده و غیره) درمورد موقعیت تجاری آنها چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند؟ چگونه می خواهید موسسه شما خود را از خود متمایز کند؟

به دورتر نگاه می کنیم ، آیا رقبای غیر مستقیم وجود دارند که استراتژی روابط عمومی ارزش تقلید را دارند؟ ارزش این را دارد که درباره آنچه موسسه شما در گذشته انجام داده است و همچنین درسی که از اقدامات قبلی روابط عمومی آموخته اید ، تأمل کنید؟

تمام این سؤالات به شکل گیری یا اصلاح استراتژی مؤثر در بازار شما کمک خواهد کرد.

ادراک برند را درک کنید

مهمترین عنصر یک استراتژی روابط عمومی این است که بفهمید یک مارک چیست. برای این کار ، ارزیابی شهرت ، احساسات و ادراک برند از یک موسسه مهم است.

درک این امر ، تحلیلی عمیق از نقاط قوت و ضعف را در بین مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. این نوع تحقیق روشی عالی برای شناسایی فرصتها برای به دست آوردن موقعیت در بازار است که عمدتاً بدون استفاده است.

اگر اجرای گروه های متمرکز در داخل و خارج از سازمان شما فراتر از محدودیت بودجه است ، هنوز هم می توانید درک مارک تجاری را با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی یا ایجاد نظرسنجی آنلاین ارزیابی کنید.

به یاد داشته باشید که فقط روی مثبت یا منفی های مربوط به برند خود متمرکز نشوید ، بلکه سعی کنید ارزیابی صادقانه ای از مکان فعلی و مکان کجا ایجاد کنید.

این به تدوین برنامه ای برای سرمایه گذاری در کارهایی که در حال حاضر کار می کنند کمک می کند و منابع جدیدی را از مناطقی که دیگر بازپرداخت تلاش نمی کنند ، مجدداً تعیین می کند.
سرمایه گذاری

USP ها را اصلاح کنید ، اول و فقط فکر کنید

ایجاد یا پالایش یک استراتژی روابط عمومی فرصت مناسبی است برای کشف آنچه موسسه شما را منحصر به فرد می کند. پرسیدن:

     

  • ویژگی های متمایز دانش آموزان که می خواهند ثبت نام کنند چیست؟

    دانش آموز

     

  • چه ویژگیهایی موسسه شما را از رقبا جدا می کند؟
     
  • از فارغ التحصیلان درباره اینکه چرا موسسه شما را انتخاب کرده اند ، چه بازخوردی داشته است؟

لزوماً USP ها نباید دانشگاهی یا ورزشکار باشند ، می توانند یک سنت دانشگاه باشند ، کاری که موسسه شما قبل از هر کس دیگری انجام داده است ، نسبت کارکنان به دانشجویان یا حتی چیزی به اندازه یک طلسم عجیب.

ورزش

به “اولین ها” و “فقط ها” فکر کنید – آیا اولین موسسه شما بود که مکانهایی را به زنان یا اقلیت ها ارائه می داد یا نوع جدیدی از فناوری را خریداری می کرد؟ آیا تنها موسسه ای است که دوره خاصی را برای تحصیل ارائه می دهد؟

برای چیزی شناخته شوید ، اما اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که موسسه شما می خواهد به آن معروف شود!

یک صفحه دیگ بخار بزنید

در نهایت از یک قالب دیگ بخار در مطبوعات یا بخش مطبوعات یک وب سایت استفاده می شود تا توضیح دهد که موسسه شما کیست و در سه خط ساده برای چه چیزی مخفی است.

یکی از موارد خوب و خلاق ، کمک می کند تا نکات برجسته به یک روزنامه نگار برسید. ارزش ایجاد یک کیت رسانه قابل بارگیری با اطلاعات تماس به روز ، آمار جالب درباره موسسه ، گرافیک ها و عکس های خود را دارد.

برای روزنامه نگاران مشغول به کار در مهلت های محدود که حقایق در دسترس آنهاست ، قطعاً به نفع مؤسسه شما کار خواهد کرد.