نکته هایی که برای خرید فالور اینستاگرام باید در نظر گرفت

خرید فالور اینستاگرام یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن حتما پرداخته شود. زیرا تا ما دنبال کننده ای در instagram نداشته باشیم نمی توانیم موفقیت خودمان را اثبات کنیم. شما در نیک فالوور می توانید خرید فالوور واقعی به همراه خرید لایک اینستاگرام را به بهترین شکل انجام دهید. اما در اینجا فقط قصد ما معرفی پکیج های افزایش فالور است.

اکثر انسان ها بر اساس الگو و ارزش هایی رفتار می کنند که در جامعه پذیرفته شده است، به همین دلیل هم هست که اکثر انسان ها مسیر کارمندی را در پیش میگیرند نه کارآفرینی یا مستقل شدن! جامعه اینگونه ساخته شده اما در مواردی مانند فالو کردن اینستاگرام این عدد به شدت متفاوت تر است! برای مثال اگر بخواهید یک کار را انجام بدهید شاید ارزش های جامعه و نظر دیگران 60 درصد برایتان اهمیت داشته باشد اما تحقیقات نشان داده وقتی می خواهید پیجی را فالو کنید یا پستی را لایک کنید، این موضوع تا 99 درصد تاثیر گذار است! بله واقعا عدد عجیبی است.

نکته هایی که برای خرید فالور اینستاگرام باید در نظر گرفت

باز هم تاکید می کنیم که به این معنا نیست اگر پست های خوبی داشته باشید و لایک ها و فالوور های شما کم باشد، دیگر کسی شما را فالو نمی کند، نه. چون پیج خوبی دارید قطعا فالو خواهید شد، چون پست خوبی دارید قطعا لایک می شود اما…

وقتی یک پست اینستاگرام خنده دار را ببینید که 2 میلیون بازدید خورده و 30 هزار نفر کامنت گذاشته اند که اکثر آنها این پست را دوست داشته اند، ناخوداگاه شما هم خیلی بهتر این پست را می پسندید و استوری خواهید کرد! بله، یکی از موارد مهمی که باعث می شود کاربران پست های شما را استوری کنند همین موضوع است. اکثر کاربران دوست ندارد پیجی را استوری کنند که تازه وارد است و فالوور، لایک، بازدید و کامنت پایینی دارد.

اینستاگرام به طور کلی یک فضای تبادل ارزشه. حتی وقتی که شما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنید ناخوداگاه یک ارزش را به مخاطبان جدید منتقل میکنید، ارزش اینکه شما معتبر هستید یا مثلا شما محتوا تولید میکنید و مخاطب زمان و توجهش رو برای شما میزاره و هرچقدر بتونید زمان و توجه مخاطب رو جذب کنید موفق تر میشید. به طور کلی اگر زمان و توجه کسی رو بتونید بگیرید به احتمال زیاد پولش رو هم می تونید بگیرید.

برای خلق ارزش کافیه این کار ها رو انجام بدید:

1. آموزش دادن: با اینکار باعث حس رشد و پیشرفت مخاطب میشید که نتیجش داشتن حس خوب نسبت به ما میشه.

2. سرگرم کردن: مثلا به جای اینکه راجب یک واکنش شیمی مطلبی بنویسید بهتره یک ویدیو بسازید و واکنش رو انجام بدید و بعد شیوه انجامش رو توضیح بدید که اینطوری هم آموزش دادید و هم سرگرم کردید.

مطلب دیگر :   همه چیز درباره عکاسی صنعتی

3. انگیزش: مثلا اگر زبان انگلیسی تدریس میکنید میتونید یک ویدیو راجب فواید بی نظیر دونستن زبان انگلیسی بزارید که با اینکار انگیزه مخاطبتون زیاد میشه.

4. آسان کردن انتخاب: وقتی که دو گوشی رو باهم مقایسه می کنیم درواقع داریم انتخاب رو برای مخاطب آسان و ساده می کنیم.

5. ساخت جامعه(گروه): یعنی اینکه مثلا بگیم این پیج مخصوص کارآفرینان حرفه ایه که با اینکار حس تعلق داشتن مخاطب به پیجمون رو فعال می کنیم

6. برنده شدن(مسابقه): مثلا وقتی محصولتون رو با 90 درصد تخفیف به مدت دو روز برای فروش میزارید مشتریانی که حتی واقعا به محصول نیاز ندارند اون رو خرید می کنند چونکه احساس برنده شدن به اونها دست میده. البته 90 درصد تخفیف مناسب سرویس هاییه که بیش از 90 درصد اونها سوده مثل فروش فایل یا کتاب الکترونیک و… . یک مثال دیگه اینه که شما به جای خرید فالوور اینستاگرام برای مخاطبتان، به عنوان جایزه پیج آن را در استوری خود تک کنید یا مثال بی نظیری که یکی از پیج های خارجی انجام داد این بود که اعلام کرد هر وقت ویدیویی گذاشتیم زیر 60 ثانیه اون رو لایک کنید و کامنت بزارید که در کامنت شما یک هشتگ با یک کلمه باشه و بعد ما به قید قرعه به سه نفر از این افراد جایزه میدیم. اینکار اونا باعث شد مخاطب کم حوصله هر روز به پیجش سر بزنه و نرخ تعاملش رو به شدت بالا ببره. جالبه بدانید یکی از الگوریتم های اینستاگرام برای بالا آمدن پیج شما با هشتگ, نرخ عامله که قبلا گفتیم یعنی تعداد لایک, بازدید, کامنت, سیو  و اشتراک گذاریتون تقسیم بر تعداد فالوور هایی که دارید.

7. فعالیت های خیریه : اینکار به برند شما اعتبار زیادی میده مثلا می تونید هر ماه به صورت رایگان تبلیغ یک فرد نیازمند رو در داخل پیجتون بزارید یا اینکه نمونه خارجی براتون مثال بزنم یک کفش فروشی بود که اعلام کرد کسایی که از ما کفش خریدند و اونها رو نیاز ندارند بیان به ما تحویل بدن تا در خرید کفش بعدی به اونها 20 درصد تخفیف بدیم و ما کفش های قدیمی اونها رو به صورت رایگان به کسانی که پا برهنه هستند اهدا می کنیم. بعد توی همون پستش هم عکس چند منطقه محروم پا برهنه رو گذاشته بود و وقتی کفش هارو اهدا کرد باز هم از کارش عکس گرفت و در پیجش گذاشت و… .

اینها را هم بخوانید