تراکستومی -کلوزساکشن – پمپ درد – پمپ شیمی درمانی : شرکت نانو گستر جهش

تراکستومی -کلوزساکشن - پمپ درد - پمپ شیمی درمانی

شرکت نانو گستر جهش در سال ۱۳۸۹ با تجربه پنج ساله مدیریت شرکت در حوزه فروش تجهیزات پزشکی و با نگاه تخصصی در حوزه بیهوشی و تنفسی و سرطان در تهران به ثبت رسید.

شرکت نانو گستر جهش در بازار تجهیزات پزشکی ایران با نام اختصاری جهش شناخته می شود.

جهش با گرد هم آوری یک تیم صمیمی و متخصص از مهندسین پزشکی توانست از همان ابتدای تاسیس با اخذ نمایندگی انحصاری از دو کمپانی صاحب نام از کشورهای تایوان و کره جنوبی شروع به ارایه خدمات بیمارستانی به بیماران در مراکز درمانی با کیفتی بسیار بالا نماید.

جهش همیشه با نگاه کیفت نه قیمت اقدام به واردات تجهیزات پزشکی در حوزه مراقبت های ویژه ، کنترل درد و شیمی درمانی نموده است و هیچ گاه کیفیت را جایگزین قیمت ننموده است.

سیاست و خط مشی شرکت جهش در راستای واردات تجهیزات پزشکی با تکنولوژی بالا،حمایت از سلامت بیمار و بهبود سریع تر و بهتر بیماران در بخش های مراقبت های ویژه و شیمی درمانی بوده و در همین راستا توانسته اعتماد پزشکان حوزه بیهوشی، تنفسی،مراقبت های ویژه و متخصصین درد شناسی کشور را به دست آورد.

شرکت جهش دارای شناسنامه فعالیت از وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) و پروانه واردات از از اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.

شرکت جهش نمایندگی انحصاری شرکت های Vitaltec تایوان و Acemedical کره جنوبی می باشد از محصولات این شرکت میتوان به تراکستومی ، کلوزساکشن ، پمپ درد ، پمپ شیمی درمانی و محصولات دیگر در زمینه های مراقبت های ویژه و اورژانس ، تنفسی ، بیهوشی قلب و شیمی درمانی اشاره کرد.

مطلب دیگر :   سفارش فینگرفود و پیش غذا و دسر در کرج و تهران

 

اینها را هم بخوانید