سئو و دیجیتال مارکتینگ

۶ هک برای کشش بودجه بازاریابی در جستجوی شما

همانطور که رسم و رسوم قدیمی می رود ، شما باید برای پول درآوردن هزینه کنید. و این در دنیای بازاریابی دیجیتال صادق است.

دیجیتال

خیلی اوقات ، مشاغل کوچک تصور می کنند که بازاریابی دیجیتال راهی رایگان یا حداقل بسیار ارزان برای جذب فروش است. آنها یک وب سایت ۵ صفحه ای را رونق می دهند ، چند پروفایل رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند و به روز می کنند.

اما واقعیت این است که ، بازاریابی دیجیتال موفقیت آمیز هزینه دارد. هنگامی که یک کسب و کار این موضوع را تشخیص داد ، دیگر این سؤال مطرح نیست که “آیا ما باید برای بازاریابی هزینه کنیم؟” به “چه استراتژی بازاریابی بالاترین بازده سرمایه گذاری را برای ما فراهم می کند؟

سرمایه گذاری

در حالی که ما طرفداران بزرگی برای استفاده از استراتژی های بازاریابی ورودی از طریق محتوا و رسانه های اجتماعی هستیم ، ما می دانیم که ترکیب این روشها با بازاریابی جستجوی پولی نیز مزایای بسیاری دارد. از آنجا که نرخ تبدیل موتورهای جستجو به ۱۰٪ بالاتر از سطح اجتماعی روی دسک تاپ ها و ۱۵٪ بیشتر در دستگاه های تلفن همراه است ، یک کمپین جستجوی پیشرفته می تواند ارزش فوق العاده ای را فراهم کند – خصوصاً برای یک شرکت جوان بدون داشتن یک جستجوی بزرگ و ردپای رسانه های اجتماعی.

اما بازاریابی جستجو ارزان نیست! با برخی شرایط که به ازای هر کلیک ۹۰۰ دلار (“بهترین وکیل مزوتلیوما”) هزینه می کند ، یک کمپین بازاریابی جستجو می تواند به سرعت بانک را خراب کند.

دلار

اگرچه کلمات کلیدی بازاریابی جستجو احتمالاً هزینه کمتری در طاقچه شما دارند ، اما یک کمپین ضعیف اجرا هنوز هم می تواند گران شود. می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که چرا مهارتهای دیجیتال برای موفقیت در بازاریابی بسیار مهم هستند. شش استراتژی زیر همچنین به تضمین استفاده از بودجه خود کمک می کند:

۱ ٫ از کلمات کلیدی مخصوص دم بلند در کمپین های جستجوی خود استفاده کنید

دو دلیل وجود دارد که باید از کلمات کلیدی با دم بلند در کمپین های بازاریابی جستجو استفاده کنید.

     

  1. کلمات کلیدی با دم بلند ارزان تر هستند. در حالی که یک یا دو عبارت جستجوی کلمه ممکن است رقابت قابل توجهی داشته باشد ، اصطلاحات جستجو با پنج یا بیشتر کلمات رقبای بسیار کمتری را در این شرایط جستجو دارند.
     
  2. کلمات کلیدی با دم بلند منجر بهتری می شوند. اگر صاحب یک رستوران محلی کوچک هستید ، نمی خواهید بودجه خود را برای افرادی که به دنبال رستوران در سراسر کشور هستند هدر دهید – شما فقط به افرادی که به دنبال مکانی برای غذا خوردن محلی علاقه مند نیستید. بنابراین ، با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند که شامل مکان و غذاهای شما (چینی ، مکزیکی ، ایتالیایی و غیره) می شود ، تنها زمانی که تبلیغات شما ظاهر می شود ، زمانی است که شخصی در واقع به دنبال آنچه شما ارائه می دهید!

با توجه به اینکه نیمی از کل نمایش داده های جستجو حاوی کلمات ۴+ است ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند راهی سریع و مؤثر برای کشش وجوه شما از طریق پیشنهادهای پایین تر و نتایج مرتبط تر است.

۲ ٫ بیش از فقط جستجوی سنتی جستجو کنید

هنگامی که اصطلاح “موتور جستجو” را می شنوید ، چیزی که احتمالاً به ذهن خطور می کند نوار جستجو است که پس از آن لیستی از کلمات با سایه آبی و توضیحات مختصر وجود دارد.

اما مردم دیگر به طور انحصاری روی موتورهای جستجو سنتی متمرکز می شوند تا آنچه را که به دنبال آن می گردند پیدا کنند – آنها همچنین اخبار ، فیلم ها ، تصاویر و نتایج محلی را جستجو می کنند. چه در تلاش برای قرار دادن ارگانیک بر روی موتورهای جستجو باشید و چه به دنبال یافتن استراتژیهای تبلیغاتی مقرون به صرفه باشید ، توجه خود را به این نوع جستجوهای دیگر ، غیر اصولی جستجو کنید.

با توجه به اینکه ۷۲٪ افرادی که جستجوی محلی را انجام می دهند از ۵ مایل از آنها به یک فروشگاه مراجعه می کنند ، اگر شما مارک تجاری خود را برای نتایج جستجوی محلی بهینه نمی کنید ، می توانید پول را روی میز بگذارید.

۳ content محتوای شایسته نتایج صفحه اول را تبلیغ کنید

آیا می دانید جستجوی پرداخت شده در واقع می تواند دید ارگانیکی یک پست وبلاگ یا صفحه وب را بهبود بخشد؟

این برای شما چه معنی دارد؟ همیشه برنامه های PPC خود را روی صفحات فرود (و هرگز در صفحه اصلی خود) متمرکز نکنید. اگر یک پست یا ویدئویی بسیار آموزنده و جذاب دارید که در جمع آوری مشترکین یا رانندگی در فروش موثر است ، تبلیغ این پست خاص را در نظر بگیرید.

هرچه تعداد بازدیدهای این وبلاگ از طریق کلیک های پرداخت شده بیشتر باشد ، در نتایج جستجو به صورت ارگانیک بیشتر ظاهر می شود. و هنگامی که در صفحه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی ارزشمند هستید ، ترافیک بالا می رود.

به نظر می رسد که ترکیب هر دو کمپین PPC و جستجوگرها ، کلیکها را با ۲۵٪ و سود ۲۷٪ افزایش می دهد. بنابراین فقط روی یک مورد توجه نکنید – این استراتژی ها را برای حداکثر تأثیر ترکیب کنید!

۴ ٫ از موتورهای جستجو علاوه بر گوگل استفاده کنید

با تشخیص اینکه گوگل تنها بازیکن بازار نیست ، می توانید صرفه جویی زیادی در کمپین های بازاریابی جستجو کنید. اگرچه گوگل حدود engine کلیک موتورهای جستجو را دریافت می کند ، مطمئنا گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

از آنجا که Google جایی است که بیشتر مشاغل بلافاصله به دنبال ارتقاء مشاغل خود هستند ، رقابت برای کلمات کلیدی اصلی می تواند به مراتب بیشتر از استفاده از پلت فرم تبلیغاتی موتور جستجوگر شماره ۲ ، Bing (که قدرت هر دو مایکروسافت بن را دارد) باشد.موتورهای جستجوی g و Yahoo).

در همین حال ، بسته به پیشنهادات شرکت شما ، ممکن است هدفمند کردن تبلیغات در سایر “موتورهای جستجو” مانند Amazon ، Facebook ، Pinterest ، Twitter ، Reddit و Alibaba باشد. برای مخاطبان مناسب ، همه این گزینه های جستجوی دیگر می توانند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری شما را فراهم کنند.

۵ visitors بازدید کنندگان را به صفحات فرود بسیار بهینه بفرستید

غالباً وقتی یک بازدید کننده روی یک تبلیغ کلیک می کند ، این اولین بار است که از سایت شما بازدید می کنند. و در حالی که شما ممکن است ۳۰ ثانیه برای اولین بار احساس خوب در فرد داشته باشید ، زمان بسیار کمتری در اینترنت وجود دارد!

جای تعجب نیست که ۷۲٪ بازدید کنندگان از سایتی خارج می شوند که خیلی آهسته بارگیری می شود ، و ۶۷٪ کاربران تلفن همراه در صورت عدم تشخیص ناوبری سایت ، ترک می کنند. این بدان معنی است که شما باید سریع توجه آنها را جلب کنید!

علاوه بر این ، از آنجا که تعداد زیادی از بازدید کنندگان در اولین بازدید خود از یک سایت خریداری نمی کنند ، بسیار مهم است که مطمئن شوید صفحه اول بازدید آنها توجه آنها را جلب می کند و یک تماس واضح و روشن را ارائه می دهد. از خواننده بخواهید که در خبرنامه شما مشترک شود ، شما را در توییتر دنبال کند یا اطلاعات بیشتری درباره یک محصول خاص بخواند.

با ایجاد اولین تصور عالی و ترغیب خواننده به ادامه کاوش در مورد برند شما ، فعالیت PPC می تواند نتایج طولانی مدت شگرف داشته باشد – حتی اگر منجر به فروش فوری نشود.

۶ campaign پیگیری کمپین ها ، آزمون A / B و بهبود مستمر

زیبایی بازاریابی جستجو این است که به مقادیر فوق العاده ای از داده ها دسترسی پیدا می کنید. از تجزیه و تحلیل وب سایت خود گرفته تا آنهایی که توسط موتور جستجو تولید می شوند ، می توانید به راحتی ردیابی کنید که چه چیزی کار می کند و چه کاری انجام نمی شود.

با آزمایش اصطلاحات مختلف کمپین ها ، صفحات فرود و سیستم عامل های جستجو ، می توانید فرآیند بهبود مستمر را آغاز کنید که یک ROI را بطور مداوم بهبود می بخشد.

اکنون ، شروع کنید!

در حالی که می خواهید در مورد جایی که پول خرج می کنید باهوش باشید ، یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید هیچ کاری نیست. با استفاده از توصیه های ذکر شده در بالا ، تحقیق کنید که سیستم عامل ها و کلمات کلیدی بهترین قیمت ها را برای کیفیت های برتر به شما ارائه می دهند ، و سپس آزمایش را شروع کنید.

قیمت

با توجه به اینکه می توانید برای اکثر این سیستم عامل ها روزانه حداقل ۵ تا ۱۰ دلار درپوش بگذارید ، شروع کار خیلی گران نیست. سپس ، هنگامی که چیزی را پیدا کردید که کار کند ، می توانید سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

سرانجام ، اگر ابزار یا نکاتی وجود دارد که در این مقاله از دست داده ایم ، احساس رایگان کنید که آنها را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

سوفی الیزابت اسمیت