دیجیتال مارکتینگ و سئو

مسدود کننده‌های تبلیغاتی اپل

لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۱ امتیاز: ۵]

تحقیقی از NYT نشون می ده بسته کننده های تبلیغاتی ios به شما کمک میکنن تا سریع تر سایت هارا مورد بررسی قرار بدین و هزینه کمتری داشته باشین.

تحقیقی جدید در NYT نشون داد که بسته کننده های تبلیغاتی ios میتونن کاربر ها رو کمک کنن تا در زمان و پول صرف جویی کنن. به کمک این نوع برنامه سایت ها با سرعت بیشتری بارگذاری شده و داده های کمتری در بر دارن.اینجوری اجازه میدن تا هزینه بارگذاری داده ها کم بشه.در شکل بالا NYT فرق مرور کردن ۲ سایت خبری گفته شده رو با یه ببندن تبلیغاتی و بدون اون نشون می ده.

این تحقیق نشون داد که تموم کاربر ها میتونن با این برنامه ها با نابود کردن تبلیغات مزاحم ، در وقت و هزینه صرف جویی کنن.

شرکت اپل تازگیا اجازه داده تا این برنامه های بسته کننده تبلیغات در ماه سپتامبر به اکو سیستم ios وارد شه که در همون اول علاقه زیادی رو میان کاربر ها درست کرد. کمی بعد، این برنامه های ببندن تبلیغاتی در بالای جدول برنامه های ios قرار گرفتن. که نشون دهنده درخواست های زیاد مردم به اینجور برنامه ای بود.

این جوری که معلوم میشه، این برنامه ها نه فقط به کاربر ها اجازه میدن که صفحات وب رو بدون مزاحمت هایی که موجب پرت شدن حواس میشه مرور کنن، بلکه اونا رو توانا می سازه تا با سرعت بیشتری سایت ها رو بارگذاری کنن و اطلاعات رو محفوظ نگاه دارن. به معنی دیگه، این یعنی صرفه جویی در وقت و زمان.

این برنامه ها به سرعت بالا رفتن و معروفیت زیادی رو به دست آوردن، طوری که NYT عزمشو جزم کرد تا به این موضوع نگاهی بندازه.

NYT در گزارش خود گفت: ما عزممونو جزم کردیم که چندین بسته کننده تبلیغاتی رو مورد آزمایش بذاریم.ما به مدت ۴ روز ما این برنامه ها رو روی iphone استفاده کردیم تا بفهمیم به چه مقدار مقدار حجم قالب سایت رو کاهش میدن و سرعت بارگذاری رو کم میکنن. هم اینکه ما فهمیدیم که این برنامه به طولانی تر شدن عمر باتری هم کمک می کنه.

بعد از آزمایش، NYT تحقیقات خود رو دور و بر اثر ببندن های تبلیغاتی ios موقع مرور کردن ۵۰ سایت خبری از جمله سایت خود منتشر کرد:

بیشتر از نصف داده ها از تبلیغات بودن که به کمک این ببندن ها حذف شدن، اما تموم سایت ها به یه مقدار از این داده ها استفاده نمی کردن.

به دلیل تنوع داده ها تو یه سایت، NYT به روش بارگذاری صفحه اصلی سایت ها روی یه iphone ۶ بار ها و بار ها درزمان ۲ روز به آمار و ارقامی رسید که وقتی که این ارقام رو با یه وقتی که با یه بسته کننده گذشته بود مقایسه کردن، NYT به این نتیجه رسیدن که خیلی از سایت ها زمان کمتری رو واسه بارگذاری گرفتن و و راحت تر قابل استفاده بودن.

در همون زمان، این انتشار نشون میداد که داده های این تبلیغات هزینه زیادی در بر دارن، و دسترسی پیدا کردن روزانه به صفحه اصلی سایت مانند boston.com ماهانه حدود ۹.۵۰ دلار هزینه تبلیغاتی واسه کاربر داره. به دنبال اون، مرور کردن سایت ها به کمک این ببندن ها میتونه به ما کمک کنه تا در هزینه کردن صرفه جویی کنیم.

با این وجود این برنامه واسه کاربر ها شک نداشته باشینً راحتی ایجاد می کنه. اما این کار تاثیر منفی واسه سایت های خبری که بوسیله تبلیغات آنلاین پشتیبانی می شن در بر داره. با اینکه همه کاربر ها از این برنامه استفاده نمی کنن، اما اگه مقدار زیادی از انان این برنامه رو استفاده کنن میتونه دردسری واسه خیلی از این سایت ها بسازه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *