عمومی

توصیه‌هایی برای بهبود محتوای سایت

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ امروزه از مهم ترین اسلحه های یه کسب وکار هستش. اگه به دنبال راه هایی واسه بهبود محتوای سایت خود می گردید، در ادامه چهار راه واسه کمک به تولید محتوای بهتر واسه سایت شما آورده شده.

به کار گیری عناوین جذاب

بیشتر بازاریابان و نویسندگان به اهمیت عنوان جذاب واقف هستن. عنوان خوب عنوانیه که باعث شه کاربران روی لینک کلیک کنن و به اندازه ای واسه شون اهمیت داشته باشه که اونو با دوستان شون به اشتراک بذارن. براساس تحقیقاتی موسسان upworthy به این نتیجه رسیدن ترافیک سایت براساس عناوینی که استفاده می کنن، می تونه ۵۰۰ درصد فرق داشته باشه. این مخصوصا در زمان الان بسیار شایعه و معمولا در رسانه های اجتماعی مثل توئیتر بدون این که متن خونده شه براساس عنوان ریتوئیت صورت میگیره. با در نظر گرفتن داده های hubspot بیشتر از ۱۶ درصد از ریتوئیتای انجام شده بدون کلیک روی لینک دلخواه بوده.

به کار گیری گرافیکای برجسته

همونطور که محبوبیت شبکه های اجتماعی براساس تصویر، مانند اینستاگرام و پینترست کم کم گسترش پیدا می کنه، توجه به گرافیک عالی در سایت هم مهم و حیاتیه. واسه استفاده آسون از ابزارهایی مثل Canva و PicMonkey استفاده کنین. همونطور که خیلی از رسانه های خبری از تصاویر واسه نشون دادن محتوای خودشون استفاده می کنن، شمام از تصویر استفاده کنین و اونا رو در سایتایی مثل فیسبوک نمایش بدین. به کار گیری یه طراح گرافیک، سایتایی مثل fiverr و یا وسایل مطرح شده در بالا واسه ایجاد تصاویر گرافیکی مهمن. این باعث منحصر به فرد بودن محتوای شما هستش.

پرکردن شکافا

واقعا نیازه که همه در مورد پایه یه موضوع تو یه صنعت پشت سر هم صحبت کنیم؟ مثلا واسه بازاریابی نیاز هست صدها نوشته در مورد چگونگی فرستادن عکس در اینستاگرام داشته باشیم؟ تلاش کنین بالاتر از اصول اولیه برید و از منابع خارجی استفاده کنین. اگه دنبال یه موضوع خوب واسه به دست آوردن جزییات بیشتر می گردید می تونین در مورد اون موضوع سوال کنین. احتمال این هست که موضوعی که شما به دنبال اون هستین قبلا از راه شخص دیگری انجام شده باشه، پس از اطلاعات اونا استفاده کنین.

علاوه براین، اگه یه محصول یا خدمت در صنعت شما عرضه شده و یا یه روش هدف دار محبوب اجناس رو تحت تاثیر قرار داده، شما روی روش هدف دارای کمتر شناخته شده تمرکز کنین. نه فقط رقابت کمتری از نظر محتوا دارین، باعث می شه یه کارشناس محتوایی خوب در روش هدف دار خودتون باشین.

نوشته هاتون رو طولانی بنویسین، اون وقت گیر هستش اما ارزشش رو داره.

تحقیقات نشون میده که تعداد کلمات بیشتر در محتوای آنلاین منتهی به افزایش ترافیک و بک لینکای بیشتر می شه. الگوریتم پاندای گوگل طولانی بودن مطالب رو به عنوان یکی از عوامل مثبت به حساب می آورد. طولانی بودن مطلب شما باعث می شه که بتونین یه موضوع رو به صورت کامل بررسی کنین و مطلب با ارزشی تولید کنین. اما تنها ارائه مطلب طولانی مطرح نیس بلکه مطلب طولانی که بتونه رضایت کاربران رو جلب کنه. مطلب طولانی تون رو با یه عنوان جذاب، تصاویر گرافیکی به اشتراک گذاری کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *