با افزایش فشار بر مؤسسات آموزشی برای ورود به بازارهای جدید و یافتن جریانهای جدید درآمد ، یک استراتژی روابط عمومی فکر شده می تواند در آگاهی از برند ارزشمند باشد.

علاوه بر این ، مربیان با فعال و واکنشی می توانند اعضای هیئت علمی را با تخصص قهرمانی کنند و خود را به عنوان رهبر در بخش آموزش مستقر کنند.

در مواقع انتقاد و بحران از جمله افزایش هزینه های دانشجویی یا پایین آمدن میزان رضایت دانشجویی ، ارتباط خوب با رسانه ها می تواند به اطمینان حاصل شود که بخش آموزش شنیده می شود و موضوعات به جای محدود شدن در یک بحث یک طرفه ، کمک می کند.

دانشجو

بنابراین چگونه دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش می توانند یک استراتژی روابط عمومی را ایجاد کنند که به ایجاد آگاهی از برند و افزایش مشخصات کمک می کند؟

تحقیق در مورد رقبا

مکان خوبی برای شروع تدوین استراتژی روابط عمومی با بررسی اینکه رقبای شما چه هستند هستند. آنها چگونه برند خود را تعیین می کنند و از چه کانال های بازاریابی استفاده می کنند؟ شناخت رقبای اصلی برای تعیین موقعیت برند ، تمایز بازار و پیام رسانی در کانالها بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، آیا کانالهای آنها شامل رسانه های متعلق ، مانند وب سایت و رسانه های اجتماعی آنها ، رسانه های درآمدی یا رسانه های پولی (جستجوی پولی ، نمایش آنلاین ، پست های رسانه ای اجتماعی پرداخت شده و غیره) درمورد موقعیت تجاری آنها چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند؟ چگونه می خواهید موسسه شما خود را از خود متمایز کند؟

به دورتر نگاه می کنیم ، آیا رقبای غیر مستقیم وجود دارند که استراتژی روابط عمومی ارزش تقلید را دارند؟ ارزش این را دارد که درباره آنچه موسسه شما در گذشته انجام داده است و همچنین درسی که از اقدامات قبلی روابط عمومی آموخته اید ، تأمل کنید؟

تمام این سؤالات به شکل گیری یا اصلاح استراتژی مؤثر در بازار شما کمک خواهد کرد.

ادراک برند را درک کنید

مهمترین عنصر یک استراتژی روابط عمومی این است که بفهمید یک مارک چیست. برای این کار ، ارزیابی شهرت ، احساسات و ادراک برند از یک موسسه مهم است.

درک این امر ، تحلیلی عمیق از نقاط قوت و ضعف را در بین مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. این نوع تحقیق روشی عالی برای شناسایی فرصتها برای به دست آوردن موقعیت در بازار است که عمدتاً بدون استفاده است.

اگر اجرای گروه های متمرکز در داخل و خارج از سازمان شما فراتر از محدودیت بودجه است ، هنوز هم می توانید درک مارک تجاری را با بهره گرفتن از کانال های رسانه های اجتماعی یا ایجاد نظرسنجی آنلاین ارزیابی کنید.

به یاد داشته باشید که فقط روی مثبت یا منفی های مربوط به برند خود متمرکز نشوید ، بلکه سعی کنید ارزیابی صادقانه ای از مکان فعلی و مکان کجا ایجاد کنید.

این به تدوین برنامه ای برای سرمایه گذاری در کارهایی که در حال حاضر کار می کنند کمک می کند و منابع جدیدی را از مناطقی که دیگر بازپرداخت تلاش نمی کنند ، مجدداً تعیین می کند.
سرمایه گذاری

USP ها را اصلاح کنید ، اول و فقط فکر کنید

ایجاد یا پالایش یک استراتژی روابط عمومی فرصت مناسبی است برای کشف آنچه موسسه شما را منحصر به فرد می کند. پرسیدن:

     

  • ویژگی های متمایز دانش آموزان که می خواهند ثبت نام کنند چیست؟

    دانش آموز

     

  • چه ویژگیهایی موسسه شما را از رقبا جدا می کند؟
     
  • از فارغ التحصیلان درباره اینکه چرا موسسه شما را انتخاب کرده اند ، چه بازخوردی داشته است؟

لزوماً USP ها نباید دانشگاهی یا ورزشکار باشند ، می توانند یک سنت دانشگاه باشند ، کاری که موسسه شما قبل از هر کس دیگری انجام داده است ، نسبت کارکنان به دانشجویان یا حتی چیزی به اندازه یک طلسم عجیب.

ورزش

به “اولین ها” و “فقط ها” فکر کنید – آیا اولین موسسه شما بود که مکانهایی را به زنان یا اقلیت ها ارائه می داد یا نوع جدیدی از فناوری را خریداری می کرد؟ آیا تنها موسسه ای است که دوره خاصی را برای تحصیل ارائه می دهد؟

برای چیزی شناخته شوید ، اما اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که موسسه شما می خواهد به آن معروف شود!

یک صفحه دیگ بخار بزنید

در نهایت از یک قالب دیگ بخار در مطبوعات یا بخش مطبوعات یک وب سایت استفاده می شود تا توضیح دهد که موسسه شما کیست و در سه خط ساده برای چه چیزی مخفی است.

یکی از موارد خوب و خلاق ، کمک می کند تا نکات برجسته به یک روزنامه نگار برسید. ارزش ایجاد یک کیت رسانه قابل بارگیری با اطلاعات تماس به روز ، آمار جالب درباره موسسه ، گرافیک ها و عکس های خود را دارد.

برای روزنامه نگاران مشغول به کار در مهلت های محدود که حقایق در دسترس آنهاست ، قطعاً به نفع مؤسسه شما کار خواهد کرد.

کارمندان مربوط را به روابط عمومی اختصاص دهید

یکی از بزرگترین مشکلات روزنامه نگاران در رابطه با آموزش عالی ، عدم شفافیت در مورد افرادی است که می توانند برای اظهار نظر با آنها تماس بگیرند.

راهی برای مقابله با این امر اطمینان از وجود ارتباط آسان از طریق وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی است. پاسخ دادن به این سؤالات را به یک فرد یا تیم اختصاص دهید تا اطمینان حاصل شود که نمایش داده نشد.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که تیم روابط عمومی دارای لیستی از دانشکده ها باشدy برای ارتباط با حوزه های مربوطه متخصص تماس بگیرید تا آنها می دانند برای اظهار نظر با چه کسی مراجعه کنند. این بدان معناست که وقت برای جستجوی پاسخ تلف نمی شوید بلکه بیشتر در همکاری با شخص مربوطه در تهیه بهترین گزینه تمرکز خواهید کرد. ایجاد یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات تماس و زمینه های تخصص در کنار سوابق مربوط به مشارکتهای گذشته توسط کارمندان به رسانه ها.

ارائه آموزش رسانه ای به کارکنان منتخب و اعضای هیئت علمی می تواند ایراداتی از قبیل نگرانی درباره گفتن اشتباه و یا ترس از ترس صحنه را در صورت درخواست خواسته برای پخش مستقیم در هوا بر طرف کند.

حساب مدیریت بحران

ممکن است زمانی پیش بیاید که یک رسانه رسانه ای مقاله ای را با اظهار نظر منفی درباره موسسه شما یا عضو هیئت علمی منتشر کند.

از دانشگاه میسوری به عنوان نمونه استفاده کنید ، هنگامی که آنها با اعتصاب غذا توسط تیم فوتبال ، حوادث نژادی و اعتراضات گسترده روبرو شدند. نتیجه “عدم فعالیت” توسط دانشگاه باعث شد اوضاع بدتر شود در حالی که تلاشهای بعدی برای آشتی مانند انتصاب یک رئیس ارشد تنوع دیر به نتیجه رسید. ۳ سال بعد آمار ثبت نام بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است.

برای جلوگیری از بروز مشکلات خارج از کنترل ، یک استراتژی روابط عمومی باید مدیریت بحران را به عنوان راهی برای مقابله با تبلیغات منفی در صورت بروز ، در نظر بگیرد. یک برنامه عملی واضح که می تواند در طول بحران به اجرا درآید ، می تواند به جلوگیری از تشدید موارد به یک فاجعه کمک کند.

مشکلات

فعال باشید

به جای انتظار برای نزدیک شدن رسانه ها به اظهارنظر ، داستان های جالب مورد علاقه برای نشر مطالب مربوطه. در حالی که انتصاب رئیس جدید مشاغل یا دوره جدیدی از دوره ها به عنوان نمونه کارها ممکن است مورد توجه دانشکده شما باشد ، بندرت خبرساز است.

در عوض ، به ارائه مقالاتی بپردازید که درباره بخش آموزش اظهار نظر می کنند یا به موضوعات اجتماعی متمرکز شده اند مانند ابتکارات جدید دولت که مانع آموزش می شود. اگر انتشار مطبوعات دارای عکس ، فیلم یا گرافیک همراه باشد ، ممکن است داستان های جذاب از نظر تصویری جذاب باشند.

به این فکر کنید که چگونه موسسه شما می تواند با برنامه های تقویم مانند تعطیلات عمومی ، مراسم جوایز و داستان های محلی ، ملی یا حتی بین المللی درگیر شود. آیا فارغ التحصیلان شما از فارغ التحصیلان در زمینه های خود موفق بوده اند؟ اگر آنها به خوبی شناخته شده اند ، آیا ارتباط آنها با موسسه شما به همان اندازه مشهور است؟

واکنشی داشته باشید

مسئله رسانه ها این است که اغلب آنها زمان زیادی برای تفسیر و انتشار وقت نمی گذارند.

بنابراین این مهم است که با یک نقل قول (اگر موسسه شما می خواهد نقل قول کند) در یک بازه زمانی توافق شده برگردد. مقالات خبری تمایل دارند که در طی ۱۲ تا ۲۴ ساعت به اظهار نظر نیاز داشته باشند ، در حالی که ویژگی ها می توانند انعطاف پذیر تر باشند.

توافق

اطمینان حاصل کنید که جزئیات مخاطب در وب سایت شما به روز بوده و اگر شخص مخاطب مربوطه در مرخصی باشد ، شخص دیگری در غیاب خود وظیفه دارد با سؤالها پاسخ دهد. به سادگی دسترسی به روزنامه نگاران می تواند آنها را به فکر کردن در مورد نهاد شما سوق دهد.

عضو هیئت علمی شوید

تخصص دانشکده یکی از مؤلفه های مهم یک استراتژی بازاریابی موفق آموزش عالی است. از نظر طبیعت ، دانشگاهیان محقق و رهبر فکری هستند و می توانند از جهات مختلف اثربخشی یک استراتژی را افزایش دهند.

ایجاد محتوای اصلی و همیشه سبز مانند وبلاگ ، اینفوگرافیک یا پادکست می تواند راه زیادی را برای کمک به افزایش مشخصات یک عضو هیئت علمی و موسسه طی کند.

به یاد داشته باشید که همه چیز منتشر شده به صورت آنلاین قابل جستجو است و بنابراین ، هنگامی که یک روزنامه نگار در یک موضوع خاص تحقیق می کند ، ممکن است یک پست وبلاگ در آن منطقه از ۱۲ روز قبل یا ۲ سال در خوراک آنها ظاهر شود. این امر باعث می شود تا موسسه شما پیدا کند و تخصص خود را در یک منطقه طاقچه که روزنامه نگاران به دنبال آن هستند ، نشان دهد.

دانش آموزان را درگیر کنید

با داشتن ۸۶٪ دانش آموختگان دارای تلفن هوشمند و تقریباً نیمی از تبلت های خود را تقریباً هر دانشجویی به طور آنلاین به اینترنت وصل می کنند و از طریق کانال های مختلف رسانه های اجتماعی حضور دارند. بنابراین منطقی است که به دنبال مشارکت دانشجویان در ایجاد محتوا باشیم.

یک هشتگ مشترک در کانالهای رسانه های اجتماعی می تواند به تیم روابط عمومی اجازه دهد امکان روابط عمومی را که در غیر این صورت ممکن است نامرئی باشد ، نظارت ، برجسته و قهرمان کند. در حالی که ممکن است خطرات مرتبط با این استراتژی وجود داشته باشد ، مزایای یک کمپین رسانه ای اجتماعی که به طور موثر اجرا می شود ، می تواند ارزش ریسک را داشته باشد. پس از همه ، چه کسی می تواند طرفداران قوی تری برای یک موسسه باشد تا افرادی که انتخاب می کنند و می پردازند ، در آنجا حضور داشته باشند؟

هر استراتژی که موسسه شما تصمیم دارد اتخاذ کند ، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم آن را نظارت و تغییر دهید. در حالی که ایجاد یک استراتژی روابط عمومی زمان و تلاش می کند ، داشتن یک راه به این معنی است که می توانید بیشترین موفقیت را به کار ببریدمی ایستد و به خوبی آماده می شود تا با هر یک از موارد منفی برخورد کند.

این امر می تواند به مؤسسه شما مزیت رقابتی ببخشد ، به کارکنان خود اجازه دهد تا به عنوان متخصص و رهبر فکری شناخته شوند و موسسه شما اولین ، در موارد نه تنها انتخاب برای دانشجویان ، اولین انتخاب باشد.

بروشور

مشارکت کننده

داستانهای مرتبط

۱۰ مهارت دیجیتالی که می تواند دانش آموزان را به صورت سریع استخدام کند

استخدام

بازاریابی دیجیتال

دیجیتال

مهارت های دیجیتال
آموزش

۱۰ دلیل شما باید آموزش دیجیتال در سال ۲۰۱۸ ارائه دهید [اینفوگرافیک]

فروش دیجیتال و اجتماعی
بازاریابی دیجیتال
مهارت های دیجیتال
آموزش

۶ مزایای زندگی واقعی از ادامه حرفه ای

مهارت های دیجیتال
تحصیلات
مربیان

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال SerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت